Το έκτης γενιάς VW Golf το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 2008-2012 σε 2,85 εκατομμύρια αντίτυπα, ανέβασε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στη μικρομεσαία κατηγορία σε πολλούς τομείς, όπως σε ποιότητα, ασφάλεια, κινητήρες και τεχνολογία.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk5: Ο 1.4 TSI έφερε τα πάνω κάτω
Στην ασφάλεια για άλλη μια φορά έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός: το – ακόμα συγκολλούμενο με λέιζερ – αμάξωμα ήταν τόσο στιβαρό που πέτυχε το μέγιστο των πέντε αστέρων στις δοκιμές του EuroNCAP με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ένας επιπλέον αερόσακος συμπεριλαμβανόταν πλέον ως στάνταρ: ο αερόσακος του γόνατου.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk4: Νέα πρότυπα ποιότητας
Από την άποψη της ποιότητας, το εσωτερικό του Mk6 Golf θεωρήθηκε ιδιαίτερα πρωτοποριακό. Τα νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως ο δυναμικός έλεγχος φωτεινής δέσμης φωτισμού Assist, το Park Assist, το Hill Start Assist και νέες τεχνολογίες, όπως ο προσαρμοζόμενος έλεγχος ανάρτησης (Adaptive Chassis Control – DCC), έκαναν το 2009 το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς», όπως ανακηρύχθηκε, το πιο προοδευτικό Golf μέχρι τότε. Διατίθεντο επίσης λειτουργίες όπως το σύστημα εκκίνησης / διακοπής λειτουργίας και η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, το δυναμικό φως στροφής και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk3: Νέα δεδομένα στην ασφάλεια
Η γκάμα των κινητήρων ήταν πληρέστατη και με νέα μηχανικά σύνολα βενζίνης TSI και πετρελαίου TDI, τα οποία εξασφάλιζαν δυναμικά χαρακτηριστικά με οικονομία καυσίμου. Στη βάση των TSI τοποθετήθηκε ο νέος 1.2 TSI με 86 και 105 ίππους, ενώ πολύ δημοφιλής ήταν ο 1.4 TSI με 122 και 140 ίππους. Ξεχωριστή παρουσία είχε το Golf GTI με τον 2.0 TSI των 211 ίππων, ενώ στην κορυφή υπήρχε το άκρως δυναμικό Golf R με τον 2.0 TSI των 271 ίππων.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk2: Γεμάτο καινοτομίες
Σημεία αναφοράς του VW Golf Mk6
2008
- Πρώτο Golf με κοινής γραμμής τροφοδοσίας TDI
- Προσαρμοζόμενο Cruise Control (ACC)
- Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα Hill Start Assist
- Προσαρμοζόμενη ανάρτηση Adaptive chassis control (DCC)
- Σύστημα εισόδου και εκκίνησης Keyless Access
- Αερόσακος γονάτων οδηγού
- Πίσω φώτα LED
- Σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής
- Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist
- Σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης
- Πίσω κάμερα οπισθοπορείας
- Σύστημα Start/stop
2009
- Τέταρτο Golf Variant
- Έκτο Golf GTI
- Επιστροφή του Golf GTD
2010
- Τρίτο Golf R
- Νέα έκδοση Cross Golf
2011
- Τέταρτο Golf Cabriolet
- Golf GTI Edition 35
2012
- Λήξη παραγωγής μετά από 2,85 εκατομμύρια Golf Mk6, λανσάρισμα του Golf Mk7
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk1: Η γέννηση ενός best seller