Οι αγωνιστικές Toyota Supra φαίνεται πως δεν περνάνε ιδανικά στη σύνταξή τους. Πριν από μερικούς μήνες είδαμε την είδηση μιας δύστυχης που σαπίζει στο δρόμο, ούσα πλέον διακοσμητικό καταστήματος. Σήμερα, έχουμε μια πιο τυχερή και σαφώς πιο γνωστή περίπτωση.
Δείτε ακόμα: Διαφήμιση Toyota Supra του ’93 βαστάει μέχρι σήμερα!
Από το 1993 μέχρι το 1999, η 4η γενιά της Supra ήταν από τους πιο χαρακτηριστικούς συμμετέχοντες του ιαπωνικού πρωταθλήματος JGTC. Η πιο χαρακτηριστική που ίσως θυμάστε, είναι αυτή στα χρώματα της Castrol που μάθαμε μέσα από το ψηφιακό βολάν του Gran Turismo. Ένας από αυτούς τους θρύλους λοιπόν, είδε ξανά το φως του ήλιου μετά από 20 ολόκληρα χρόνια! Η Castrol Supra με τον αριθμό 36 στις πόρτες, ανακαλύφτηκε σε μια αποθήκη στην περιοχή Τσουγκόκου. Συμμετείχε τη σεζόν του 1998, με τους Masanori Sekiya και Norbert Fontana να εναλλάσσονται στο δεξί μπάκετ. Ιάπωνας και Αργεντίνος πήραν 2 φορές την τελευταία θέση του βάθρου, όμως η χρονιά παίχτηκε μεταξύ Nismo Skyline GT-R R34 και Mugen NSX (το Οδηγών, με τους Masami Kageyama-Erik Comas, στο πρώτο, το Κατασκευαστών στο δεύτερο).
Από ό,τι φαίνεται, η Castrol Supra Νο36 ολοκλήρωσε έναν αγώνα στο τέλος του 1999, μεταφέρθηκε σε αποθήκη και κλειδώθηκε εκεί, αφημένη στην πάροδο του χρόνου. Βρέθηκε προ ολίγων ημερών, σε όχι ιδιαίτερα καλή κατάσταση. Υπάρχουν πολλά χτυπήματα στο αμάξωμα (κατά πάσα πιθανότητα από τον τελευταίο αγώνα που συμμετείχε), όμως το σημαντικότερο αφορά τον κινητήρα. Ο οποίος δεν υφίσταται κάτω από το καπό! Λόγω κανονισμών, ο κινητήρας δεν ήταν ο 2JZ-GTE άλλα μια υπερκυβισμένη εκδοχή 2.1 λίτρων του τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 3S-GTE, απόδοσης 500 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Πωλείται συλλεκτική Toyota Supra Castrol
Το βαρύ και κοστοβόρο έργο της αναπαλαίωσης, ανέλαβε η εταιρία που δημιούργησε το αυτοκίνητο. Η TOM’S Racing ωστόσο, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει μόνη της για αυτό και διεξάγει διαδικτυακό έρανο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, 94.000 δολάρια (83.472 ευρώ) θα στοιχίσει μόνο το εσωτερικό και το αμάξωμα. Η αγορά κινητήρα και το φρεσκάρισμα των υπόλοιπων μηχανικών μερών, θα απαιτήσει κάτι παραπάνω: 282.000 δολάρια (250.416 ευρώ). Στόχος του εράνου είναι η συγκέντρωση 50 εκατομμυρίων γεν (415.317 ευρώ) για την πλήρη αναπαλαίωση, ενός αυτοκινήτου που έχει στοιχειώσει παιδικές και εφηβικές αναμνήσεις. Εδώ είναι το site σε περίπτωση που θέλετε να αφήσετε τον οβολό σας, με το ελάχιστο ποσό να είναι τα 47 δολάρια (το ανώτερο φτάνει τις 94.000, αλλά λογικά δεν ενδιαφέρει πολύ).