Οι Mercedes-AMG θεωρούνται πλέον ισάξιες αντίπαλοι των BMW M, κερδίζοντας μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις τον «αιώνιο» αντίπαλο. Παλιότερα, όμως, οι AMG θεωρούνταν μονοδιάστατες: γκάζι, V8, ευθείες και τέλος. Μέχρι που ένα μοντέλο τα άλλαξε όλα. Και αυτή ήταν η E55 AMG W211.
Πολλοί θεωρούν πως η πρώτη C63 διαφοροποίησε το στάτους των AMG, από πολυτελείς και σπορτίφ V8 λιμουζίνες, σε εστιασμένα αυτοκίνητα οδηγικής απόλαυσης. Ωστόσο, η ρότα είχε αλλάξει από το 2003. Όταν οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας προσέθεσαν κομπρέσορα στον V8 των 5.4 λίτρων, έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις σε αερανάρτηση, πλαίσιο και μετάδοση, δημιουργώντας ένα καθαρόαιμο muscle car για κοστουμάτους. Η απόδοση έφτανε τους 476 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 700 Nm ροπής στις 2.650 σ.α.λ., με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο να την στέλνει στους πίσω τροχούς. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 4,7 δλ. και η τελική έμενε στα 250 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα, όμως κατόπιν αφαίρεσης του ηλεκτρονικού κόφτη ξεπερνούσε τα 300 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Η Mercedes-AMG A45 S «ξυρίζει» τα BMW M2 και Audi RS3 (+video)
Αυτή που θα δούμε σήμερα, έχει ξεχάσει την εργοστασιακή μορφή της. Διαθέτει κομπρέσορα Weistec, μεγαλύτερο intercooler, αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής και νέα ECU. Ισχύς δεν αναφέρεται, όμως βάσει ιστορικού ανάλογα βελτιωμένων E55 AMG, η απόδοση πλέον θεωρείται σίγουρο πως ξεπερνά τα 600 άλογα. Η ανάρτηση διαθέτει λογισμικό της STAR, που χαμηλώνει το default στήσιμο (υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας από το εργοστάσιο), ενώ και οι 19άρες ζάντες της ADV.1 είναι καινούργιες.
Δερμάτινα καθίσματα Sand Exclusive Nappa, σύστημα πολυμέσων με GPS και αναπαραγωγή DVD, τετραζωνικός κλιματισμός και ενεργό cruise control είναι στη διάθεση του οδηγού.
Είναι μοντέλο του 2006, με 162.543 χιλιόμετρα. Εμφανισιακά το αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται «πένα» με την πρώτη ματιά, όμως υπάρχουν αρκετά μαζέματα που πρέπει να γίνουν. Επιπλέον, από κάτω υπάρχουν ζητηματάκια. Το βασικότερο εκ των οποίων είναι ένα μπέρδεμα που προκαλούν οι μεγαλύτερες πεταλούδες στον εγκέφαλο, ενεργοποιώντας το check engine – χωρίς να παρατηρείται απώλεια ισχύος, όμως. Ένα ακόμα πρόβλημα -ιδιαίτερα πρωτότυπο, είναι η αλήθεια- αφορά τους καταλύτες, οι οποίοι «ξύνουν» την άσφαλτο όταν το γκάζι πατηθεί τέρμα (προφανώς κάτι έχει γίνει λάθος με τις βάσεις τους).
Διαβάστε επίσης: Όποιος προλάβει αυτή τη BMW M3 E46 με 24.555 χλμ.
Παρόλα αυτά, τρακαρίσματα δεν σημειώνονται στο ιστορικό του. Συν το γεγονός ότι αυτές οι μικροζημιές, διατηρούν την τιμή της βελτιωμένης E55 χαμηλά. Με τρεις μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της κατάθεσης προσφορών, το κόστος αγοράς τοποθετείται στις 12.666 δολάρια. Ή 11.311 ευρώ, για μια V8 Mercedes 600 ίππων (πιθανόν και παραπάνω) και παρουσιαστικό που σκορπίζει τρόμο.