Η ανανέωση του Opel Astra, εμφανισιακά φαίνεται επιδερμική. Οι νέοι κινητήρες και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων απαρτίζουν την ουσία, αλλά και το αμάξωμα κρύβει πολλές περισσότερες βελτιώσεις από όσες φαίνονται με την πρώτη ματιά.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Astra 1.4 Turbo 150 PS
Η νέα μάσκα, ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας και το ελαφρώς διαφορετικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων συνθέτουν το φρεσκαρισμένο πρόσωπο του μικρομεσαίου από το Ρούσελχαϊμ. Ένα φρεσκάρισμα, ωστόσο, που μετατρέπουν το Astra σε ένα από τα πιο αεροδυναμικά στον κόσμο! Πίσω από την μάσκα υπάρχει κάλυμμα, το οποίο ανοιγοκλείνει αναλόγως της ταχύτητας. Σε αστικές συνθήκες, όπου απαιτείται βέλτιστη ψύξη στο μοτέρ και η αντίσταση του αέρα δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο, παραμένει ανοιχτό. Στον αυτοκινητόδρομο κλείνει, μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας και κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τις εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε επίσης: O διαχρονικός (αερο)δυναμισμός του Opel Calibra!
Μια μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά 10%, μεταφράζεται σε 5% λιγότερο καύσιμο σε ταχύτητα 110 χλμ./ώρα. Η αντίστοιχη μείωση στις εκπομπές CO2, φτάνει τα 2 γρ./χλμ. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd βρίσκεται στο 0,25 για το Astra Sports Tourer και στο 0,26 για το παραδοσιακό χάτσμπακ. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το παγκόσμιο ρεκόρ αεροδυναμικής απόδοσης, ανήκει στην Mercedes A-Class Sedan με Cd 0,22.