Το τμήμα N της Hyundai έχει στα πλάνα του να μεγαλώσει την γκάμα των μοντέλων του, ύστερα από τα i30 Ν, i30 Fastback N και Veloster N, με τα μικρότερα i20 Ν και Kona N. Ωστόσο, πιθανώς κάποιοι να ήθελαν ένα upsizing των Hyundai Ν, με μεγαλύτερα αμαξώματα και πιο πλούσιες ιπποδυνάμεις.
Δείτε ακόμα: Το νέο Hyundai i30 N Line στο μικροσκόπιο (+video)
Η Hyundai εισάκουσε τα αιτήματα αυτών και δημιούργησε το άκρως πληθωρικό Palisade N. Το θέμα είναι ότι το έφτιαξε για τις ανάγκες της… Πρωταπριλιάς. Να υπενθυμίσουμε ότι και πέρυσι, η Hyundai είχε μεγάλα κέφια, αφού είχε εμφανίσει ένα διθέσιο roadster μοντέλο Ν, αν και τελικά δεν αποκλείεται να δούμε και στην πραγματικότητα ένα σπορ αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα στο κέντρο.
Άλλωστε, ο επικεφαλής του τμήματος N Division της Hyundai, Albert Biermann είχε δηλώσει παλαιότερα μεταξύ άλλων, ότι: «Αν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο N με κινητήρα στο κέντρο, που μπορεί να ανταγωνιστεί μια Porsche και όταν θεωρούμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο, θα το καταφέρουμε. Είναι τόσο απλό. Ίσως ο κινητήρας να είναι λίγο διαφορετικός από τον συμβατικό Porsche, αλλά φιλοσοφικά, δεν υπάρχουν όρια.»
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το νέο Hyundai i20 N (+video)
Οπότε και η δημιουργία ενός μεγαλύτερου μοντέλου N, μπορεί τώρα να φαντάζει ως Πρωταπριλιάτικο αστείο, όμως στο μέλλον δεν αποκλείεται να γίνει πραγματικότητα. Πάντως το Palisade N το έχει έτοιμο, έστω σε ψηφιακή μορφή, με όλα τα παρελκόμενα, όπως είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι σπορ προφυλακτήρες, ο διαχύτης πίσω, οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, οι μεγάλες ζάντες, οι κόκκινες δαγκάνες κ.λπ.
Δείτε ακόμα: Καίει καρδιές το νέο Hyundai Elantra (+video)
Να υπενθυμίσουμε ότι το Palisade παραγωγής είναι αρκετά πληθωρικό σε κάθε επίπεδο και έχει μήκος που αγγίζει τα 5 μέτρα, άφθονους χώρους για έως 8 επιβάτες και κινείται από ένα V6 3.8 λτ. μηχανικό σύνολο ισχύος 291 ίππων.