Τo Toyota Yaris αποτελεί ένα πολύ επιτυχημένο εμπορικά αυτοκίνητο, το οποίο μετρά 27 χρόνια από το 1998 που παρουσιάστηκε και τέσσερις γενιές. Στη χώρα μας έγινε γρήγορα δημοφιλές και είναι best seller στην κατηγορία του, ενώ μεγάλη ζήτηση σημειώνει και στα παλαιότερα μεταχειρισμένα, ακόμα και στο πρώτης γενιάς. Άλλωστε παραμένει ένα πάρα πολύ εξυπηρετικό αυτοκίνητο για την πόλη λόγω κόμπακτ διαστάσεων, αφού με μήκος μόλις 3,6 μέτρα είναι πιο μικρό από το νέο Aygo X (3,7 μ.).
Μεταχειρισμένα Toyota Yaris πρώτης γενιάς υπάρχουν αρκετά σε αγγελίες και τα περισσότερα σε χαμηλές τιμές. Το συγκεκριμένο της αγγελίας είναι από τα φθηνότερα που μπορεί να βρει κανείς, αλλά και από τα πιο «φορτωμένα» σε χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά, όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις εξωτερικές του φωτογραφίες δεν του φαίνεται με τίποτα ότι έχει διανύσει μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα. Ούτε χτυπήματα έχει, ούτε σπασμένα φανάρια και άλλες φθορές, παρά μόνο το εμπρός καπό έχει ξεθωριάσει. Το εσωτερικό του κρύβει μια ευχάριστη έκπληξη αφού στη θέση των εμπρός εργοστασιακών καθισμάτων έχουν τοποθετηθεί τύπου μπάκετ από το Suzuki Ignis, τα οποία προσφέρουν σαφώς καλύτερη πλευρική στήριξη από τα δικά του.
Το χιλιομετροφάγο αυτό Toyota Yaris είναι μοντέλο facelift του 2003 και σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του είναι «αυτοκίνητο αντοχής και δεν παθαίνει τίποτα. Δεν χρειάζεται κάτι μηχανικά, για να γράφει χιλιόμετρα». Μάλιστα από τις 500.000 χλμ., οι 200.000 χλμ. έχουν γίνει με υγραέριο. Πρόκειται για το δυνατό -για τότε- 1.300άρι VVT-i μηχανικό σύνολο με την εργοστασιακή απόδοση των 86 ίππων και 124 Nm ροπής, το οποίο επιτάχυνε το ελαφρύ αμάξωμα των 870 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα. Όσο για την τιμή αυτού του Yaris των 500.000 χλμ. που δε… χορταίνει χιλιόμετρα, ζητείται το ποσό των 2.500 ευρώ.










































