Ο τίτλος και μόνο τεκμηριώνει τη λαϊκή έκφραση πως η τρέλα δεν πάει στα βουνά! Τουναντίον βρίσκει πεδίο δόξης λαμπρό σε συνεργεία και βελτιωτικούς οίκους! Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε το πόνημα που θα δείτε, όπου ένα ταπεινό Toyota iQ έγινε θηρίο ανήμερο με την προσθήκη κινητήρα από Kawasaki Ninja ZX-14R με ισχύ 211 ίππων.
Η έλευση του Toyota GR Yaris έκανε τις καρδιές πολλών να φτερουγίσουν γρήγορα και δικαίως, μιας κι από ένα 3κύλινδρο 1.6 λτ. κινητήρα αποδίδονται 261 ίπποι, ενώ υπάρχει κι ένα εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης. Αυτό φαίνεται ήταν κι η πηγή έμπνευσης του Ιάπωνα βελτιωτή που δημιούργησε το εικονιζόμενο iQ, το οποίο θα παρουσιάσει με κάθε επισημότητα στην έκθεση του Τόκιο.
Αρχικά ο βελτιωτής ξεκίνησε να φτιάχνει το εξωτερικό κομμάτι του αυτοκινήτου, τοποθετώντας τα φωτιστικά σώματα του GR Yaris. Εν συνεχεία έβαλε τους χειροποίητους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, όμοιους με του καυτού hatchback μοντέλου. Για το τέλος άφησε την αεροτομή αλλά και το σετ των νέων ζαντών, με τις πίσω να είναι είναι αρκετά φαρδύτερες. Στο εσωτερικό μπήκε ένα ζευγάρι bucket καθισμάτων κι ένα αγωνιστικού τύπου τιμόνι τριών ακτίνων της Momo. Εντυπωσιακός είναι όμως ο χειροποίητος πίνακας οργάνων, όπως επίσης και η κεντρική οθόνη που αντικατέστησε την εργοστασιακή. Η καινούργια βρίσκεται σε ένα χειροποίητο πλαίσιο και κατά πάσα πιθανότητα δείχνει ζωτικής σημασίας δεδομένα τηλεμετρίας.
Όμως για να καταφέρουν οι μηχανικοί να τοποθετήσουν τον κινητήρα του Ninja, αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα, γι’ αυτό το λόγο άλλωστε η εξαγωγή της εξάτμισης βγαίνει από το πίσω πλαϊνό παράθυρο. To μοτέρ είναι 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, με χωρητικότητα 1.441 κ.εκ.! Η ισχύς του αγγίζει τους 211 ίππους και η ροπή τα 154 Nm! Στην περίπτωση του ιδιαίτερου αυτού iQ η δύναμη καταλήγει στον πίσω άξονα χάρη σε ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, δανεικό από την ίδια μοτοσυκλέτα. Το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, ο υψηλόστροφος κινητήρας και το μικροσκοπικό μεταξόνιο δημιουργούν μια εκρηκτική συνταγή. Το πως θα πηγαίνει στο δρόμο ειλικρινά μας ιντριγκάρει και ελπίζουμε να μας το παραθέσει ο δημιουργός του μετά την επίσημη παρουσίασή του στην έκθεση του Τόκιο, τον Ιανουάριο.