Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος βγήκε η έκθεση της εταιρείας Kantar Millward Brown, η οποία παρουσιάζει τις πολυτιμότερες μάρκες στον κόσμο. Όπως είναι λογικό ανάμεσα σε αυτές βρίσκονται και μάρκες αυτοκινήτου. Στην ειδική λοιπόν κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτου, πρώτη είναι η Toyota και φέτος, για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Η Toyota είναι πρώτη στις 11 από τις 13 εκθέσεις Global BrandZ και τις δύο χρονιές που δεν τερμάτισε πρώτη, το 2010 και το 2012 ήταν δεύτερη.
Δείτε ακόμη: Έρχεται το Toyota Vitara…
Η αξία της ιαπωνικής μάρκας αυξήθηκε κατά 5% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας σχεδόν στα 30 δις δολάρια. Κάτι που οι ερευνητές της αγοράς αποδίδουν στη μεγάλη αύξηση της ζήτησης SUV τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική. Μεγάλη όμως μάχη έγινε πίσω από την Toyota καθώς Mercedes και BMW έδωσαν αγώνα για τη δεύτερη θέση, με την πρώτη να επικρατεί. Η Mercedes λοιπόν, πέρασε την BMW αφήνοντάς την τρίτη. Η μάρκα από την Στουτγάρδη αύξησε την αξία της κατά 9% στα 25,7 δις δολάρια, ενώ η βαυαρική εταιρεία αύξησε τη δική της κατά 4% στα 25,6 δις δολάρια.
Η άνοδος της Mercedes σύμφωνα πάντοτε με τους αναλυτές, οφείλεται στην απόδοσή της στις αγορές της Κίνας, της Βραζιλίας και της Ρωσίας, καθώς και στη μεγάλη επιτυχία της νέας E-Class. Από την άλλη, η απόδοση της BMW στις Η.Π.Α. ήταν μειωμένη σε σχέση με πέρυσι και αυτό την κράτησε πίσω.
Διαβάστε επίσης: Μικρομεσαία αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Ford με αξία 12,74 δις δολάρια και στην πέμπτη θέση η Honda με αξία 12,7 δις δολάρια. Την δεκάδα κλείνουν οι Nissan, Audi, Tesla, Maruti Suzuki και VW με αξία αντίστοιχα στα 11,43, 9,63, 9,42, 6,38 και 5,99 δις. Για την ιστορία να πούμε πως η Toyota στην γενική κατάταξη είναι 36η. Οι τρεις πολυτιμότερες μάρκες στον κόσμο είναι η Google, η Apple και η Amazon με αξία στα 302, 300 και 208 δις αντίστοιχα.