Οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουν ότι οι τιμές σε αρκετά αυτοκίνητα έχουν ανέβει σημαντικά, ακόμα και σε δημοφιλή μικρά ή μικρομεσαία. Ωστόσο, ορισμένα αντιστέκονται στην ακρίβεια και είναι φθηνότερα ακόμα και από προγενέστερες γενιές, όπως ισχύει για το Toyota Corolla Hybrid.
Τώρα το μικρομεσαίο χάτσμπακ κοστίζει από 21.200 ευρώ, όταν το 2013 το Auris Hybrid πωλούνταν από 22.990 ευρώ. Το νέο μοντέλο, εκτός από το ότι είναι φθηνότερο, παρουσιάζεται σκάλες ανώτερο σε πολλούς τομείς, που σημαίνει ότι η διαφορά τιμής είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Στις 21.200 ευρώ προσφέρεται η έκδοση Feel, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ.
Το υβριδικό σύνολο του Corolla Hybrid αποτελείται από τον 1.800άρη κινητήρα βενζίνης των 90 ίππων και 142 Nm ροπής, το ηλεκτρικό μοτέρ των 72 ίππων και 163 Nm ροπής, το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων και την μπαταρία. Με τη συνδυαστική δύναμη των 122 ίππων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση ειδικά στην πόλη, όπως είναι στα συνεχόμενα «σταμάτα – ξεκίνα» σε επίπεδους και κατηφορικούς δρόμους.
Έτσι η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη, ενώ εξοικονομείται βενζίνη. Η Toyota ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ. και 102 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο. Σε πραγματικές συνθήκες είναι πάλι χαμηλές οι απαιτήσεις σε καύσιμο, αφού αρκείται στα 5,3 λτ./100 χλμ. Αρνητικό γνώρισμα αποτελεί μόνο ο τονισμένος θόρυβος από το βενζινοκινητήρα, όταν χρειαστεί πλήρης ισχύς ή όταν φορτίζει την μπαταρία. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο στο δρόμο, γεγονός που αποδίδεται και στον πολύ καλό συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς.
Το δυναμικού σχεδιασμού 5θυρο Corolla διαθέτει και μοντέρνο εσωτερικό. Ο σχεδιασμός είναι λιτός και απέριττος, ενώ στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενείται η 8 ιντσών οθόνη του infotainment. Την προσοχή στην ποιότητα ενισχύει το μαλακό πλαστικό που έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές επιφάνειες, καθώς και η γεροδεμένη συναρμογή. Από πλευράς χώρων βρίσκεται στο μέσο όρο και πιο κάτω από τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι λίγος, ενώ και το πορτ μπαγκάζ των 361 λίτρων είναι επιπέδου μικρού χάτσμπακ.