Η Toyota έχει μακρόχρονη παράδοση στα κουπέ αυτοκίνητα, μεταξύ αυτών και με τη Celica, η οποία έγραψε μια επιτυχημένη ιστορία 36 ετών. Από την πρώτη γενιά της που παρουσιάστηκε το 1970 έως την τελευταία έβδομη, όταν σταμάτησε να παράγεται μια για πάντα το 2006.
Από τις πιο δημοφιλείς ήταν και η πέμπτης γενιάς Celica (1989-1993). Ακόμα και σήμερα αν πετύχει κανείς στο δρόμο να κυκλοφορεί μια καλοδιατηρημένη θα τη χαζέψει, αφού ο σχεδιασμός της παραμένει ενδιαφέρον και δυναμικός. Όπως ισχύει για την εικονιζόμενη Toyota Celica ST-i του 1991. Μετρά 32 ολόκληρα χρόνια, όμως φαίνεται ότι δεν την έχουν «γεράσει» καθόλου. Σύμφωνα με την αγγελία, το οδόμετρό της έχει γράψει μόνο 14.431 χιλιόμετρα και φυλάσσονταν σε κλειστό γκαράζ από τότε που αγοράστηκε. Έχει ένα ιδιοκτήτη εξ αρχής, ενώ είναι τόσο αχρησιμοποίητη, που ακόμα και τα λάστιχα είναι τα εργοστασιακά.
Από τις φωτογραφίες φαίνεται άλλωστε ότι βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση, τόσο εξωτερικά, όσο και το εσωτερικό. Ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 105 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 142 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Επιταχύνει το κουπέ Toyota των 1.200 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα.
Όσο για την τιμή αυτής της «μουσειακής» Toyota Celica, ο κάτοχός της ζητά το ποσό των 12.000 ευρώ.