Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ακολουθεί τα χνάρια της Formula 1, αλλά και τις εν γένει εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, περνώντας επίσημα στην υβριδική εποχή από το 2022.
Η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε τη συμφωνία με τους κατασκευαστές, που θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη χρονιά και θα έχει τριετή διάρκεια. Hyundai, Toyota και M-Sport θα συνεχίσουν να μάχονται στις ανά τον κόσμο ειδικές, με την ιδιωτική ομάδα που ετοιμάζει τα Fiesta WRC φέτος να απολαμβάνει τη στήριξη του εργοστασίου από του χρόνου. Επισήμως δεν επιστρέφει η Ford ως κατασκευαστής, αλλά θα παρέχει όσα εφόδια ζητήσει ο Malcolm Wilson στα νέα βήματα του Π.Π.Ρ. Τα οποία, όπως όλα δείχνουν, για το «Μπλε Οβάλ» δεν θα γίνουν με το Fiesta, αλλά με το Puma!
Hyundai και Toyota θα συνεχίσουν με τα νέα i20 και Yaris, αν και λίγο έλειψε να αποχωρήσουν οι Κορεάτες από το θεσμό. Για αυτό το λόγο καθυστέρησε η επικύρωση της συμφωνίας, με τη FIA να βρίσκει τελικά τη «χρυσή τομή» ώστε να ικανοποιηθούν άπαντες. Οι N Performance και Gazoo Racing ήδη πραγματοποιούν δοκιμές, με το i20 N των φωτογραφιών να προορίζεται για την κατηγορία Rallye 2, που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα WRC2. Αντίστοιχα, η κορυφαία WRC θα μετονομαστεί σε Rallye 1. Μια ιδέα για το πώς θα μοιάζουν τα αγωνιστικά του 2022, μπορείτε να πάρετε από τα renderings. Πέρα από την εμφάνιση και την ονομασία, βέβαια, οι αλλαγές στην ουσία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι πολύ περισσότερες και σημαντικές.
Από του χρόνο όλα τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από τον σημερινό 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που θα τοποθετείται στον πίσω αξονα, θα ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες, για το αν η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα ισούται με το ποσό που έχουν σήμερα οι βενζινοκινητήρες (πάνω από 380 ίππους και 425 Nm), ή αν ο ηλεκτροκινητήρας θα προστεθεί σε αυτή (φτάνοντας, δηλαδή, συνολικά τα 520 άλογα και ξεπερνώντας τα 550 Nm).