Η είδηση πως η SEAT καταργεί την τρίθυρη έκδοση του Mii δεν προκαλέσει καμία έκπληξη. Είναι γεγονός πως όλο και περισσότερος κόσμος γυρίζει την πλάτη στην άλλοτε σπορ επιλογή, απευθυνόμενο στην πρακτικότητα των SUV και crossover. Εναλλακτικά υπάρχουν τα τετράθυρα κουπέ, μία τάση που αυξάνει ολοένα στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων -πάντα πίσω από τον καταιγισμό πάσης φύσεως «τζιποειδούς» οχήματος.
Δείτε ακόμα: Τσιπαρισμένο SEAT Leon Cupra με 370 άλογα
Ως αποτέλεσμα, ούτε η φήμη πως το τρίθυρο Leon ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει σοκάρει. Σύμφωνα με το Autocar η SEAT σχεδιάζει να καταργήσει το Leon SC, καθώς οι πωλήσεις του δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το 7% του συνολικού όγκου του ισπανικού μικρομεσαίου. Ήδη το Ibiza διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο, κάτι που εγκαινίασε το Skoda Fabia για το VW Group από την πρώτη κιόλας γενιά του, πίσω στο 1999. Για την ακρίβεια, το μοναδικό μοντέλο στις κατηγορίες μίνι και σουπερμίνι με την «σπορτίβικη» επιλογή είναι το μικρό «αδερφάκι» του Fabia, το Citigo. Το οποίο, ωστόσο, επίσης ετοιμάζεται να αποσυρθεί από την παραγωγή (σίγουρα το τρίθυρο, δεν αποκλείεται η πλήρης κατάργηση του τσέχικου μίνι).
Αυτή τη στιγμή τα μόνα τρίθυρα που συναντώνται στην τεράστια γκάμα που προσφέρουν οι εταιρίες του VAG, είναι τα VW Golf και Audi A3. Κάτι που θα πάψει να ισχύει για τους διαδόχους τους. Για να μη δημιουργείται σύγχυση, τα κουπέ αυτοκίνητα (όπως το Audi A5) χαρακτηρίζονται ως δίθυρα. Το Scirocco αποσύρθηκε από την παραγωγή νωρίτερα στην χρονιά, ενώ το νέο Polo διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο.
Διαβάστε επίσης: Κόντρα των VW GTI με εκπλήξεις! (+video)
Το VAG αποτελεί μέρος μόνο της «εκστρατείας» των αυτοκινητοβιομηχανιών κατά των 3 θυρών, με την Ford να τις έχει καταργήσει από την προηγούμενη γενιά του Focus και την Opel να κάνει το ίδιο με το Astra GTC.