Τα μικρά αυτοκίνητα σε εκδόσεις με αμάξωμα Coupe-Cabriolet είχαν γίνει πολύ της «μόδας» τη δεκαετία του 2000, όταν η Peugeot παρουσίασε το 206 CC.
Το γαλλικό μοντέλο με την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή είχε προκαλέσει φρενίτιδα και παρέσυρε και άλλους κατασκευαστές στο να παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις. Θα θυμάστε το Nissan Micra C+C, το Mitsubishi Colt CZC και το Opel Tigra. Όμως όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν είδαν διαδόχους και σχεδόν εξαφανίστηκαν.
Δείτε ακόμη: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Πως θα σας ακουγόταν το νέο κορυφαίο μικρό μοντέλο της Toyota, το GR Yaris σε έκδοση Coupe-Cabriolet; Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi το φαντάστηκε και το αποτύπωσε στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που βλέπετε στις οθόνες σας. Για να γίνει πραγματικότητα δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο!
Άλλωστε το πραγματικό 3θυρο GR Yaris είναι πολύ πιο ωραίο σχεδιαστικά, ενώ και από τεχνικής σκοπιάς το CC θα είχε και προβλήματα ακαμψίας. Όσες ενισχύσεις και να του έκαναν (που θα αύξαναν και το βάρος με όσα αρνητικά αυτό συνεπάγεται), δεν θα είχε την ίδια στιβαρότητα με το «κλειστό».
Δείτε ακόμη: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;
Αναμφισβήτητα όμως, το εργοστασιακό GR Yaris έχει προκαλέσει ξεσηκωμό αλλά και διαμάχες μεταξύ των φίλων του αυτοκινήτου. Το σίγουρο είναι ότι (ανεξάρτητα αν αρέσει ή όχι), διαθέτει άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά σε κάθε επίπεδο. Να υπενθυμίσουμε ότι το 4κίνητο μικρό Toyota εφοδιάζεται με ένα νέο 3κύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα ισχύος 261 ίππων και 360 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε λιγότερο από 5,5 δλ., ενώ θεωρείται βέβαιο ότι θα είναι fun to drive.
Δείτε ακόμη: Επίσημο: Toyota GR Yaris με 261 άλογα και τετρακίνηση