Τη λύση στις λακκούβες και τα σαμάρια βρήκε ο περιπετειώδης κάτοχος ενός Tesla Model 3, ικανοποιώντας παράλληλα τις εκτός δρόμου ανησυχίες του. Πώς τα κατάφερε; Όχι αποκτώντας ένα μεταχειρισμένο Lada Niva ή Suzuki Jimny, αλλά αναβαθμίζοντας το ηλεκτρικό liftback.
Το εν λόγω Model 3 όχι απλά περνάει «γιούργια» από λακκούβες και οδοστρώματα που θυμίζουν τα κλασικά ελληνικά, αλλά πλέον μπορεί να κινηθεί με άνεση και πέρα από την άσφαλτο (καλή ή σπασμένη). Η εμφανέστερη διαφορά σε σχέση με το εργοστάσιο, εντοπίζεται φυσικά στην απόσταση από το έδαφος. Το κιτ ανύψωσης Mountain Pass Performance αυξάνει τον «αέρα» από κάτω, συνοδευόμενο από χωμάτινα λάστιχα BFGoodrich Trail Terrain σε διάσταση 235/55, τα οποία με τη σειρά τους περιβάλλουν μικρότερες 18άρες ζάντες (από 19άρες που είχε πριν). Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του Tesla τοποθέτησε ειδικά καλύμματα, ώστε οι τροχοί να θυμίζουν το σχέδιο των μεγαλύτερων ζαντών.
Η προσοχή στις προσθήκες περιλαμβάνει και προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, προκειμένου να υπάρχει η απαιτούμενη άνεση στις επαφές με τις πέτρες και να αυξηθούν οι γωνίες προσέγγισης/διαφυγής. Πόσο κόστισαν όλα αυτά, τώρα; Καταρχάς, άξιο μνείας το γεγονός πως η ανάρτηση επ’ ουδενί δεν είναι το πιο ακριβό εξάρτημα. Το κιτ ανύψωσης κοστίζει 500 δολάρια (460 ευρώ), την ώρα που τα ελαστικά βρίσκονται στα 1.000 δολάρια (920 ευρώ). Μια 400άρα δολάρια πήγαν στις ζάντες, συν 200 δολάρια τα ειδικά τάσια (σύνολο 600 δολάρια/552 ευρώ), ενώ οι ποδιές στοίχισαν 350 δολάρια (322 ευρώ). Η σούμα τοποθετεί το κόστος στα 2.664 δολάρια (2.450 ευρώ) μαζί με κάποια άλλα έξτρα, που δεν κρίνεται ως ιδιαίτερα υψηλό για την έκταση της αναβάθμισης στο βεληνεκές του Model 3.