Η βρετανική μάρκα δημιούργησε έναν νέο κινητήρα 6 κυλίνδρων, σε σειρά, ο οποίος θα συνεργάζεται και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, με την συνολική απόδοση να αγγίζει τους 400 ίππους.
Η κωδική ονομασία του νέου κινητήρα είναι Ingenium και αντικαθιστά τον 6κυλινδρο σε διάταξη V, ενώ αποκτά και μια ιδιαίτερη αξία, μιας και ενσωματώνει έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα σε συνδυασμό με ένα twin scroll υπερσυμπιεστή. Έτσι η συνολική ισχύ αγγίζει τους 400 ίππους και η ροπή τα 550 Nm.
Δείτε ακόμη: Νέο Range Rover Evoque με… διάφανο καπό (+videos)
Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, ο ηλεκτρικός κομπρέσορας έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται με έως και 120.000 σ.α.λ., σε μόλις 0,5 δλ., κάτι που εκμηδενίζει στη κυριολεξία την υστέρηση της τουρμπίνας. Επιπρόσθετα ο νέος κινητήρας εκπέμπει κατά 12% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα συγκριτικά με τον προηγούμενο V6 μοτέρ, ενώ μειώνει και κατά 75% τις εκπομπές σωματιδίων.
Διαβάστε επίσης: Land Rover Vs οβίδα άρματος! (+video)
Στο τομέα των επιδόσεων η Range Rover ανακοινώνει ότι για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 6,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα. Επιπλέον το Range Rover Sport HST διαθέτει σύστημα CVVL (Continuous Variable Valve Lift) που μεταβάλλει τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και την ανύψωση τους, με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης.
Τέλος, ενσωματώνεται κι ένα σύστημα 48V που συγκεντρώνει ενέργεια όταν το αυτοκίνητο κινείται, παρέχοντάς την στο σύστημα Start/Stop και αν χρειαστεί προσφέρει έξτρα ροπή στον κινητήρα. Όμως η ειδική έκδοση HST διαθέτει και μερικές αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως ανθρακονημάτινα διακοσμητικά, κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ η καμπίνα ξεχωρίζει με τις κόκκινες και μαύρες επενδύσεις, όπου τα καθίσματα διαθέτουν 16 ηλεκτρικές ρυθμίσεις.