Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Polestar παρουσίασε το 3. Το μοντέλο που θα τη βάλει για τα καλά στο πιο εμπορικό κομμάτι των ηλεκτρικών SUVs, τουτέστιν το μεσαίο segment. Το 3άρι αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης, έχοντας περάσει για χάρη της ένα πολύ καυτό καλοκαίρι στους δρόμους της Αραβίας.
Οι Σουηδοί «χτένισαν» τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ολόκληρο τον Αύγουστο, όπου η ομάδα εξέλιξης οδήγησε και συνέλεξε δεδομένα από τα πρωτότυπα Polestar 3 σε απίστευτα υψηλές θερμοκρασίες, που έφταναν μέχρι τους 50 βαθμούς Κελσίου υπό σκιά! Τα ηλεκτρικά SUVs έκαναν συνεχώς δρομολόγια στις μετροποπόλεις των ΗΑΕ, διασχίζοντας καθημερινά το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου σε Ντουμπάι και Άμπου Ντάμπι. Δοκιμές που ήταν ένα μόνο μέρος, από το συνολικό σκέλος των τεστ σε αντίξοες κλιματικές συνθήκες. Προφανώς για τις αντίστοιχες του ψύχους, η Polestar δεν χρειάζεται καν να φύγει από τη Σουηδία.
«Το πρόγραμμα ανάπτυξης και δοκιμών του Polestar 3 προχωρά καλά και περιμένουμε ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει το 1ο τρίμηνο του 2024. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην αρχή του ταξιδιού του και οι πελάτες ήδη μπορούν να επισκεφτούν τις αντιπροσωπείες μας σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να θαυμάσουν τις αναλογίες του και να καθίσουν στο καινοτόμο εσωτερικό του», δήλωσε ο Thomas Ingenlath, διευθύνων σύμβουλος της Polestar.
Η κίνηση του Polestar 3 είναι υπόθεση 2 ηλεκτροκινητήρων, με απόδοση 489 ίππων και 840 Nm, που τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς και καλούνται να επιταχύνουν 2.200 κιλά, τα οποία ωστόσο είναι κατανεμημένα ακριβώς στο 50:50. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,0 δλ., όμως με το προαιρετικό Power Pack η απόδοση ανεβαίνει στα 510 άλογα και 910 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 4,7 δλ. (τελική περιοριζόμενη στα 210 χλμ./ώρα). Η μπαταρία των 111 kWh (107 kWh αξιοποιήσιμα) μπορεί να φορτίσει σε παροχή έως 250 kW, φτάνοντας από το 10 στο 80% εντός 30 λεπτών και εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 610 χλμ.