Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα!

Η αγωνία και λαχτάρα των Ελλήνων για ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην πατρίδα μας, πλέον λαμβάνει τέλος/εκπληρώνεται! Το Keraboss Super K έχει το προνόμιο να απολαμβάνει πινακίδες κυκλοφορίας, έχοντας πιστοποιηθεί και εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες!

Το Super K είναι πρωτοπαρουσιάστηκε το 2008 και από το 2014 μέχρι σήμερα πάλευε να βγάλει πινακίδες. Η Keraboss Cars Manufacturing είχε καταθέσει αίτημα στο Υπουργείο Μεταφορών για ειδική ρύθμιση στα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), προκειμένου να εξασφαλίσει άδεια κυκλοφορίας για το αυτοκίνητό της. Ένα αίτημα που τελικά ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2021, με την Περιφέρεια Αττικής να εκδίδει τις πολυπόθητες πινακίδες και να επισημοποιεί την έγκριση τύπου για το πρώτο πιστοποιημένο made in Greece αυτοκίνητο, εδώ και δεκαετίες!

«Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο» δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος, για να συμπληρώσει: «Εμείς στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και θα είμαστε δίπλα σε όποια προσπάθεια υπάρξει». Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης ανέφερε: «Σήμερα μετά από πολλά χρόνια δόθηκαν πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς πλέον η περιφέρεια έχει δημιουργήσει όλα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, είτε σε ό,τι αφορά τις πινακίδες, είτε τις άδειες οδήγησης».

Το Keraboss Super K βασίζεται εν πολλοίς στο προηγούμενο Smart, από όπου δανείζεται ταμπλό-τιμόνι και κινητήρα, με τη μορφή του 1.000άρη των 72 ίππων προέλευσης Mitsubishi. Το μήκος του φτάνει τα 3.375 χλστ., το πλάτος τα 1.560 χλστ. και το ύψος τα 1.590 χλστ., προσφέροντας εκδόσεις 2 ή 4 θέσεων. Τα υλικά κατασκευής, όπως το αμάξωμα από πολυεστέρα και το πλήρως γαλβανισμένο πλαίσιο, το καθιστούν ιδανική επιλογή για τα νησιά και τις επιχειρήσεις ενοικίασεις αυτοκινήτων, καθώς καθιστούν το Super K σχεδόν απρόσβλητο από το αλάτι της θάλασσας.

 

Μετά την εξασφάλιση των απαραίτητων γραφειοκρατικών εγκρίσεων, το επόμενο βήμα είναι η ένταξη της εταιρίας αναπτυξιακά προγράμματα, προκειμένου να εξασφαλίσει τα κονδύλια για την κατασκευή του πρώτου ελληνικού πιστοποιημένου «τζιπ». Στόχος είναι η συναρμολόγηση τουλάχιστον 70 μονάδων ετησίως, με αρχικό κόστος που φέρεται να τοποθετείται στις 22.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store