Το IS ήταν το μοντέλο που ουσιαστικά σύστησε την Lexus στην Ευρώπη και την μετέτρεψε σε παίχτη της premium κατηγορίας, δημιουργώντας τριπλέτα-«φωτιά» με τα RX και GS. Ήρθε σχεδόν από το πουθενά και έβαλε την BMW Σειρά 3 στα σχοινιά, πολεμώντας τη με τα ίδια της τα όπλα: πίσω κίνηση, εξακύλινδρα μοτέρ σε σειρά και οδική συμπεριφορά.
Δείτε ακόμα: Το ευφυές σχεδιαστικό τρικ του Lexus GS
Παρά τον κυβισμό των 2 λίτρων, το IS200 διέγραψε λαμπρή εμπορική καριέρα και στη χώρα μας. Πέρα από το οικονομικό όφελος, το πρώτο IS συνέβαλε δραστικά στην ανάπτυξη ολόκληρου του brand στη Γηραιά Ήπειρο, λανσάροντας παράλληλα τη μόδα με τα διάφανα πίσω φανάρια (τα χαρακτηριστικά «οπισθοφάναρα Lexus», που έκαναν θραύση ως aftermarket προϊόν). Ο εξακύλινδρος εν σειρά των 1.988 κ.εκ. απέδιδε 155 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 195 Nm στις 4.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας το μεσαίο Lexus στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 9,5 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 215 χλμ./ώρα.
Highlight του IS200 ωστόσο ήταν το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το ζύγισμα του σασί, συνδυασμός που το έφερνε πάνω από την E46! Συνολικά μπορεί να έχανε από την 3άρα, λόγω περιορισμένων χώρων πίσω και χειρότερης ποιότητας κύλισης, αλλά από πλευράς δυναμικών χαρακτηριστικών η Βαυαρή έβλεπε τα οπισθοφάναρά του. Αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ένα από τα πιο καλοκαιρισμένα στην Ευρώπη και πωλείται σε τιμή-«χάρισμα»!
Διαβάστε επίσης: Ευκαιρία άστρωτο Toyota Yaris του 1999
Βρίσκεται στην Ισπανία και είναι μοντέλο του 2003, με μόλις 40.872 χλμ. στο καντράν-ταχογράφο! Εξωτερικά δεν υπάρχει ίχνος γρατζουνιάς, ενώ και μηχανικά αναφέρεται πως διατηρείται σε άψογη κατάσταση. Το αυτό ισχύει για το εσωτερικό. Στις περισσότερες αγγελίες με άψογα αυτοκίνητα και λίγα χιλιόμετρα, βλέπουμε τιμές απίστευτες. Το συγκεκριμένο IS200 για παράδειγμα, θα μπορούσε να πωλείται για 10, 15 ακόμα και 20.000 ευρώ! Ο ιδιοκτήτης του, όμως, φαίνεται πέρα για πέρα λογικός, ζητώντας μόνο 3.995 ευρώ! Αυτοκίνητο 17ετίας μεν, με ούτε 41.000 χλμ. δε.