Ένα από τα αυτοκίνητα της Honda που έχουν αφήσει ιστορία και ακόμα έχουν κοινό και κόσμο που τα αναζητά στις αγορές των μεταχειρισμένων, είναι το τελευταίο CRX del Sol με τη χαρακτηριστική targa οροφή. Παρουσιάστηκε το 1992 και ως Civic del Sol και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1998, με το κόμπακτ αμάξωμα των μόλις 4 μ. μήκους και ύψος 1,25 μ.
Δείτε ακόμα: Η ιστορία του «γαζωτή» Honda CRX (+video)
Σήμερα, χρειάζεται πολύ ψάξιμο για να βρει κανείς ένα καλοδιατηρημένο τέτοιο μοντέλο και με λίγα χιλιόμετρα. Το εικονιζόμενο Honda CRX (Civic) del Sol ESi, είναι ίσως, το καλύτερο που υπάρχει σήμερα στην αγορά, αφού φαίνεται άψογο εξωτερικά, στο εσωτερικό του και μηχανικά, ενώ έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Πρόκειται για μοντέλο του 1994 και το ταχύμετρό του έχει γράψει 37.800 μίλια (62.281 χλμ.). Το Samba Green χρώμα του αμαξώματός του είναι πολύ καλά συντηρημένο, ενώ έχουν ξαναβαφτεί οι προφυλακτήρες και το εμπρός δεξί φτερό λόγω γρατσουνιών. Φοράει τις 14άρες εργοστασιακές ζάντες, διαθέτει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και αντιστρεπτικές δοκούς. Τα δισκόφρενα και τα τακάκια αλλάχτηκαν το Φεβρουάριο του 2020, ενώ έχουν αντικατασταθεί ακόμα ο ιμάντας χρονισμού, η αντλία νερού, η εξάτμιση και το καπάκι του κινητήρα. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται air condition, μετωπικοί αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές και ραδιοκασετόφωνο.
Δείτε ακόμα: Civic VTi και Corolla GT-S με κόφτες στο βουνό (+video)
Την κίνησή του αναλαμβάνει το 1.6 λτ. SOHC D16Z6 VTEC μηχανικό σύνολο, απόδοσης 125 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και με ροπή 142 Nm στις 5.200 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, το βάρους 1.030 κιλών Honda CRX del Sol ESi επιτάχυνε (καινούργιο) στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 190 χλμ./ώρα.
Για όσους ενδιαφερόμενους, αυτό το CRX (Civic) del Sol διατίθεται σε δημοπρασία στο Bring a Trailer, η οποία λήγει σε 4 μέρες και η τρέχουσα προσφορά έχει φτάσει τα 8.500 δολάρια (7.178 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Η Honda εξετάζει την επιστροφή του CRZ