Όταν ο υποψήφιος αγοραστής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ψάχνει το μοντέλο που τον ενδιαφέρει, αρχικά θα το εξετάσει εξωτερικά για τυχόν φθορές, χτυπήματα και σημάδια που μαρτυρούν τρακάρισμα. Κατόπιν θα μπει στο εσωτερικό για να δει σε τι κατάσταση είναι οι επενδύσεις, το ταμπλό και αν λειτουργούν όλα τα χειριστήρια. Η επόμενη κίνηση είναι το άνοιγμα του εμπρός καπό για έλεγχο του κινητήρα, αλλά και του πίσω καπό για να εξεταστεί το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.
Αφού γίνουν όλοι οι οπτικοί έλεγχοι, ακολουθούν αυτοί των εγγράφων και του βιβλίου service. Αυτό θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο, όμως αν λείπει γιατί «χάθηκε», θα πρέπει να βάλει σε υποψίες τον ενδιαφερόμενο. Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πρέπει να συνοδεύεται από ένα διεξοδικό έλεγχο, γιατί ότι λάμπει δεν είναι πάντοτε χρυσός. Καλύτερα είναι να γίνεται από έναν ειδικό, γιατί μπορεί ευκολότερα να εντοπίσει πιθανά προβλήματα.
Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου και η παράδοση που έχει στον εν λόγω τομέα, αποτελεί για πολλούς βασικό κριτήριο επιλογής. Κάποια μοντέλα και εταιρείες έχουν πολύ καλό όνομα και κάποιες πάλι όχι. Η Honda είναι μία από τις μάρκες με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, όπως έχει αποδειχτεί από έρευνες που γίνονται στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α.
Ιδιαίτερης βαρύτητας είναι και τα αποτελέσματα που βγαίνουν από τους ελέγχους της γερμανικής TÜV. Στην αναφορά του 2021 συμμετείχαν 8,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, χρονολογιών μεταξύ Ιούλιο 2019 και Ιούνιο 2020, ενώ τα αποτελέσματα χωρίζονται ανά κατηγορίες αυτοκινήτων και χρονολογίες. Στα αυτοκίνητα ηλικίας 10 έως 11 ετών, το καλύτερο σε αξιοπιστία ήταν το δεύτερης γενιάς Honda Jazz.
Το Jazz, εκτός από αξιόπιστο είναι και εξαιρετικά ευέλικτο και πρακτικό. Στο εσωτερικό του θα φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει περισσότερο. Για τις αποσκευές υπάρχουν 335 λτ. και αυξάνονται έως τα 883 λτ. (μέχρι το ύψος των παραθύρων) με την πολύ εύκολη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, του οποίου το έδρανο σηκώνεται κατά 90 μοίρες.
Στο δρόμο το μικρό Honda είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο, άνετο και ευέλικτο στις αστικές μετακινήσεις, σταθερό και ασφαλές σε πιο μακρινές διαδρομές με υψηλότερες ταχύτητες. Πιο δημοφιλής έκδοση ήταν αυτή με τον κινητήρα των Επιπλέον ο κινητήρας των 1.3 λτ., ισχύος 99 ίππων και 127 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.). Επίσης, προσφέρονταν και το υβριδικό 1.300άρι Jazz με τη συνδυαστική απόδοση των 98 ίππων και την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,5 λτ./100 χλμ.).