Είδαμε πριν λίγες μέρες την θλίψη που συνοδεύει το κλείσιμο ενός εργοστασίου αυτοκινήτων. Σήμερα θα παρακολουθήσουμε τις λυπηρές σκηνές που εκτυλίσσονται, όταν το λουκέτο μπαίνει στον χώρο διάθεσής των.
Η Kamkad Automotive είναι μια εταιρία στο Ντάλας, με αρκετές αντιπροσωπείες στην κατοχή της. Η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την συμπίεση των πωλήσεων, οδήγησε στην αντίστοιχη μείωση του αριθμού, μένοντας με 3: 2 της Alfa Romeo και 1 της Hyundai. Όπως δήλωσε ο CEO της φίρμας, Ken Strickler, «επενδύσαμε στην επιστροφή της Alfa Romeo στις Η.Π.Α., περιμένοντας την αντίστοιχη απήχηση. Γνωρίζαμε ότι δεν ήταν σίγουρη επιτυχία, όμως αναμέναμε τα καλύτερα». Η γενικότερη αίσθηση πίσω από το μέγεθος της επένδυσης, από την ίδια την FCA, ήταν αυτή της υπεραισιοδοξίας. Όχι λόγω των προϊόντων, αλλά για τον απλούστατο λόγο ότι οι Αμερικανοί δεν ήταν ποτέ φαν των Alfa Romeo.
Δείτε ακόμα: Alfa Romeo και Honda οι πιο έμπιστες μάρκες!
Είναι χαρακτηριστικό πως η καλύτερη χρονιά πριν αποχωρήσει η μιλανέζικη φίρμα από τις Η.Π.Α., ήταν το 1986 με 8.201 πωλήσεις. Η Mercedes, όμως, που θεωρείτο -και ακόμα λογίζεται ως τέτοιος- κύριος ανταγωνιστής (μαζί με τις BMW και Audi) την ίδια χρονιά πούλησε 99.314 αυτοκίνητα. Πέρσι, οι ταξινομήσεις της Alfa διέλυσαν το προηγούμενο ρεκόρ, με 23.800 κομμάτια. Πόσες νέες Mercedes κυκλοφόρησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2018; 354.144!
Όπως ήταν αναμενόμενο, άρχισαν να εμφανίζονται πολλές δυσκολίες στις αντιπροσωπείες της ιταλικής εταιρίας. Προφανώς η ρευστότητα ήταν το βασικότερο, η οποία οδήγησε σε περικοπές θέσεων εργασίας. Τόσο στο εμπορικό τμήμα, όσο και στα συνεργεία. Περικοπές, που με τη σειρά τους προκάλεσαν προβλήματα στις παραδόσεις των αυτοκινήτων, αλλά και την διαδικασία της συντήρησης. Κοινώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν παραγγείλει Giulia και Stelvio αλλά δεν τις βλέπουν, ενώ όσοι τις κατέχουν και τις πάνε στα συνεργεία για συντήρηση, αργούν να τις πάρουν πίσω!
Διαβάστε επίσης: H άγνωστη ιστορία του τριφυλλιού της Alfa Romeo
Η Kamkad Automotive εκτός από αυτά, έκανε άλλο ένα μοιραίο λάθος. Παρήγγειλε πάρα πολλά αυτοκίνητα το 2017, τα οποία δεν μπόρεσε ποτέ να πουλήσει. Προσθέστε και μια γενικότερη κακοδιαχείριση, με καθυστερήσεις που έφεραν ακυρώσεις παραγγελιών κλπ, και έχετε ένα χρέος που έφτασε τα 35 εκατομμύρια δολάρια. Πρακτικά η εταιρία είχε βαρέσει «κανόνι» εδώ και μήνες, με τις καταβολές προς υπαλλήλους, Εφορία, λογαριασμούς ρεύματος και ενοικίων να παγώνουν. Τυπικά, το λουκέτο μπήκε πριν λίγες μέρες, όταν η αρμόδια ΔΟΥ κατήσχεσε 50 αυτοκίνητα και σφράγισε τα καταστήματα.