Το Nissan που θέλει να γίνει Aston Martin

  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-4-2048×2048
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-2-copy-2048x
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-3-copy-2048x
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-16-2048×2029
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-8-2048×2048
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-6
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-7
  • Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-1-copy-2048x
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-4-2048x2048-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-2-copy-2048x.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-3-copy-2048x.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-16-2048x2029-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-8-2048x2048-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-370Z-Modified-by-Jordan-Harper-1-copy-2048x.jpg

Σχέση μεταξύ κάποιου Nissan και οποιασδήποτε Aston Martin, πάρα πολύ δύσκολα θα βρούμε. Πέρα από ότι και στις δυο περιπτώσεις μιλάμε για αυτοκίνητα, δηλαδή. Εδώ, όμως, έχουμε κάτι διαφορετικό. Έναν Ιάπωνα με βλέψεις να γίνει λόρδος!

Η «Nippon Aston» μας έρχεται από την Αυστραλία και τον Jordan Harper, ο οποίος είναι μεγάλος φαν των βρετανικών αυτοκινήτων. Πορτοφόλι να πάρει ένα δεν έχει, αλλά δεν πειράζει. Όρεξη να έχεις, και τρόπους βρίσκεις. Στην προκειμένη αλλαγές φτερών, προφυλακτήρα, καπό και φαναριών, ώστε να έρθει το «μούτρο» του 370Z πιο κοντά σε εκείνο της προηγούμενης Vantage. Πολύ πετυχημένα είναι η αλήθεια, άσχετα που όντως μοιάζει aftermarket. Το ίδιο ισχύει για τη ματ βαφή και τις 18άρες ζάντες, ωστόσο η απόπειρα να γεμίσει εσάνς Aston Martin το εμπρός μέρους του 370Z, κρίνεται επιτυχημένη (δείτε τη διαφορά με πριν).

Στα μηχανικά μέρη δεν αναφέρονται αλλαγές, πέρα από την προσθήκη ενός κιτ χαμηλώματος στην ανάρτηση. Κάτω από το αναμορφωμένο εμπρός μέρος βρίσκουμε τον ατμοσφαιρικό VQ37VHR ατμοσφαιρικό 3.5 V6, με απόδοση 333 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 366 Nm στις 5.200 σ.α.λ., σε συνεργασία με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (έβγαινε και αυτόματο, αλλά ευτυχώς οι περισσότεροι επέλεξαν μηχανική μετάδοση). Με αυτή τη διάταξη ήθελε 5,4 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, δίχως να χάσει την όρεξη για επιτάχυνση μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Λογικά στο συγκεκριμένο διαφοροποιούνται τα νούμερα λόγω διαφορετικών τροχών και αεροδυναμικής, αλλά όχι σημαντικά. Μπρος στα κάλλη εξάλλου, τί είναι μερικά δέκατα χαμένα στο 0-100 χλμ./ώρα;

Get it on Google Play Download on the App Store