Πριν 3 χρόνια Nissan και Italdesign γιόρτασαν τα 50α γενέθλια του GT-R και του ιταλικού σχεδιαστικού οίκου, με την παρουσίαση του επετειακού GT-R50. Λόγω διαφόρων καθυστερήσεων όμως, η παράδοση του αυτοκινήτου αρχίζει στα 53α γενέθλια αμφότερων. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.
Αρχικά είχε ανακοινωθεί πως η πρώτη παρτίδα από τα 50 αντίτυπα, θα ήταν έτοιμη τέλη του 2020-αρχές 2021. Τελικώς, τα πρώτα 5 GT-R50 πήραν το δρόμο για τους αγοραστές τους 1 χρόνο αργότερα. Ο «Godzilla» του 1 εκατομμυρίου ευρώ (990.000 για την ακρίβεια, προ φόρων) κατασκευάζεται στο χέρι, στην Ιταλία (Μονκαλιέρι, συγκεκριμένα) και διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε αγοραστή (το τιρκουάζ με τις κόκκινες ζάντες είναι πρωτότυπο).
Το GT-R50 βασίζεται στο Nismo GT-R προ ανανέωσης και χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο επιθετική εμφάνιση, το εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, τον αντίστοιχο ανασχεδιασμό του πίσω (που θυμίζει την 2η γενιά Skyline GT-R, το KPGC110, του 1973), την χαμηλότερη οροφή και την τεράστια αεροτομή.
Στα των μηχανικών μερών, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3.8 λίτρων αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής, με τους Ιάπωνες μηχανικούς να αυξάνουν την απόδοση κατά 100 άλογα και 130 Nm σε σχέση με το Nismo GT-R. Επιδόσεις ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά με δεδομένο πως ο εργοστασιακά βελτιωμένος «Godzilla» επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και δεν σταματά πριν τα 315 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, το GT-R50 αναμένεται να είναι δεδομένα ταχύτερο. Εκτός αυτού, φημολογείται έντονα πως θα αποτελέσει τη βάση για τον αντικαταστάτη του R35, που περιμένουμε εντός της προσεχούς διετίας.