Το Polo μετράει έξι γενιές και σχεδόν μισό αιώνα από τότε που έκανε την πρώτη εμφάνισή του (το 1975), έχοντας πετύχει εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το υπάρχον Polo λανσαρίστηκε το 2017 και ανανεώθηκε το 2021, ενώ διατίθεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ωστόσο το προγενέστερο Polo ακόμα προσφέρεται σε δύο κράτη, τη Νότια Αφρική, την Κένυα και μέχρι πέρυσι στην Ινδία.
Το Polo Vivo όπως ονομάζεται, δεν εμφανίζει καμία διαφορά εξωτερικά και στο εσωτερικό του από το 5ης γενιάς Polo. Αντίστοιχα και οι εκδόσεις έχουν ίδιες ονομασίες με του Ευρωπαϊκού μοντέλου, όπως είναι οι Trendline, Comfortline και Highline. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η πιο ακριβή και σπορ GT με 17άρες ζάντες, ESP, σπορ καθίσματα, αυτοκόλλητα «GT» στις πόρτες, μαύρη αεροτομή οροφής και χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση.
Για την κίνηση του VW Polo Vivo υπάρχουν δύο ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα και ένας TSI. Στη βάση βρίσκεται ο κινητήρας των 1.4 λτ. με ισχύ 75 ίππων, πιο πάνω είναι το ίδιο μοτέρ με 86 ίππους και ακόμα ψηλότερα ο 1.6 λτ. με 105 ίππους. Η εν λόγω μονάδα είναι η μόνη και με αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 6 ταχυτήτων. Το Polo Vivo GT τροφοδοτείται με τον 1.0 TSI των 110 ίππων και 200 Nm ροπής.
Οι τιμές του Polo Vivo ξεκινούν από 247.300 ραντ Νοτίου Αφρικής, δηλαδή από 12.655 ευρώ. Το GT ανεβαίνει στα 332.800 ραντ (17.032 ευρώ). Παράλληλα η VW πουλάει και το 6ης γενιάς Polo, σε τιμές που ξεκινούν από 334.400 ραντ (17.113 ευρώ) με τον κινητήρα 1.0 TSI 95 PS. Οπότε μπορεί κανείς να επιλέξει το παλιό Polo με πολύ λιγότερα λεφτά, η το νέο για όσους θέλουν πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά σε ακριβότερη τιμή.