Πολλά χρόνια πριν τα SUV γίνουν τόσο δημοφιλή και τόσα πολλά σε αριθμό μοντέλων, η Nissan (προτού ακόμα λανσάρει το Qashqai), είχε παρουσιάσει το Terrano II. Ξεκίνησε να παράγεται το 1993 στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη, Ισπανία, για την Ευρωπαϊκή αγορά και σταμάτησε να κατασκευάζεται το 2006. Σήμερα κάποια ελάχιστα κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους, ως υπηρεσιακά οχήματα της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Στρατού.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι είχε σχεδιαστεί από το διάσημο ιταλικό I.DE.A Institute, που είχε δώσει μορφή και σε πολλά ακόμα ιταλικά αλλά και κορεατικά μοντέλα. Ήταν διαθέσιμο στο κοντό 3θυρο αμάξωμα των 4,2 μ. μήκους και το μακρύτερο 5θυρο των 4,7 μ., ενώ βασίζονταν σε πλαίσιο τύπου σκάλας και εφοδιαζόταν με κινητήρες βενζίνης 2.4 λτ. ισχύος 116 ίππων και πετρελαίου 2.7 λτ. turbo με 125 ίππους.
Τώρα, νέο Nissan Terrano πωλείται σε μία και μόνο χώρα σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για το αυτοκίνητο που βλέπετε και προσφέρεται μόνο στη Ρωσία. Όπως προφανώς θα αντιληφθήκατε από τις φωτογραφίες, είναι το προγενέστερο Dacia Duster με σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος του αμαξώματος, αλλά και στο εσωτερικό (κονσόλα και τιμόνι). Εξωτερικά η χαρακτηριστική μάσκα της Nissan θυμίζει εν μέρει το Pathfinder, οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι, όπως και τα φωτιστικά σώματα, μαζί με την πόρτα του χώρου αποσκευών. Το Nissan Terrano από τη Ρωσία έχει μήκος 4.315 χλστ., πλάτος 1.822 χλστ., ύψος 1.695 χλστ. και μεταξόνιο 2.673 χλστ.
Από πλευράς κινητήρων, η αρχική του έκδοση περιλαμβάνει τον 1.6 λτ. (και με 4WD) απόδοσης 114 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 156 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει 167 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 7,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 171 γρ./χλμ. Υπάρχει και 2.0 λτ. μηχανικό σύνολο με στάνταρ 4WD, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων ή με χειροκίνητο 6άρι. Το 2λιτρο μοτέρ αποδίδει 143 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 195 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,7 δλ., η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 7,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 185 γρ./χλμ.
Οι τιμές του 1.6 λτ. ξεκινούν από 1.134.000 ρούβλια (τρέχουσα ισοτιμία 13.340 ευρώ), το 1.6 4WD κοστίζει από 1.205.000 ρούβλια (14.180 ευρώ) και το 2.0 λτ. 4WD πωλείται από 1.371.000 ρούβλια (16.130 ευρώ). Στο βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται 2 αερόσακοι, air condition, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα και ηλεκτρικοί καθρέπτες. Ωστόσο, κύριος αντίπαλός του είναι «εσωτερικός» και πρόκειται για το ανανεωμένο 2ης γενιάς Renault Duster, το οποίο προσφέρεται στη Ρωσία σε χαμηλότερη τιμή, από 1.017.000 ρούβλια (11.960 ευρώ) και είναι σαφώς πιο σύγχρονο.