Το περασμένο Σεπτέμβριο το σουηδικό περιοδικό Teknikens Värld είχε υποβάλλει το Toyota RAV4 Hybrid AWD-i στο απαιτητικό τεστ αποφυγής ταράνδου. Όμως τότε δεν τα είχε πάει καλά το ιαπωνικό SUV.
Επειδή οι Ιάπωνες δεν θέλουν να υστερούν πουθενά, φρόντισαν να διορθώσουν την συμπεριφορά του RAV4 και για αυτό αναβάθμισαν το λογισμικό του συστήματος ευστάθειας.
Δείτε ακόμα: Καλωσορίστε το νέο Toyota RAV4 Plug–in Hybrid
Έπειτα από την αναβάθμιση του Vehicle Stability Control, το μεγάλο SUV ολοκληρώνει με επιτυχία τη δοκιμασία, με την ταχύτητα εισόδου να μην πέφτει κάτω από τα 72 χλμ./ώρα. Αυτό που είχαν παρατηρήσει οι Σουηδοί δημοσιογράφοι ήταν πως το VSC του RAV4 αργούσε να αντιδράσει και ειδικά στις απότομες εναλλαγές πορείας. Οι μηχανικοί και οι προγραμματιστές της μάρκας έκαναν τις διορθώσεις και κάλεσαν εκ νέου τους δημοσιογράφους για να δοκιμάσουν πάλι το SUV μοντέλο. Σύμφωνα με τους τεχνικούς, οι αλουμινένιες δομές που έχουν αντικαταστήσει τις πίσω πόρτες δεν αλλάζουν το συνολικό βάρος του οχήματος, ενώ βρίσκονται εκεί για λόγους ασφαλείας, αποτρέποντας το όχημα από το να ανατραπεί.
Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota RAV4 με πολύ άγριες διαθέσεις (+video)
Με το νέο λογισμικό, το RAV4 κατόρθωσε να έχει υψηλές ταχύτητες εισόδου, με την καλύτερη επίδοση να είναι στα 72 χλμ./ώρα. Πριν την αναβάθμιση το Toyota RAV4 γινόταν επικίνδυνο από τα 68 χλμ./ώρα. Βέβαια, αυτό που ανέφεραν τα στελέχη της μάρκας είναι πως η συγκεκριμένη αναβάθμιση θα είναι διαθέσιμη μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota στην Ευρώπη, μέσα στο δεύτερο μισό του 2020.