Επιχειρηματικοί κύκλοι από την Ελλάδα και την Τουρκία ενώνουν τις δυνάμεις τους μαζί και με τη συνδρομή μεγάλης κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, για να βγάλουν από κοινού στην παραγωγή ένα μικρό SUV. Βλέποντας τη μεγάλη ζήτηση που υπάρχει για μοντέλα αυτής της κατηγορίας, δεν χάνουν την ευκαιρία να διεισδύσουν σε Ευρώπη και Ασία, με ένα όχημα το οποίο σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις θα κοστίζει στη χώρα μας κοντά στις 15.000 ευρώ.
Το νέο αυτό SUV θα πωλείται στην Ευρώπη με την ονομασία «Parthenon» (Παρθενώνας), τιμώντας τη χώρα μας με το παγκοσμίου εμβέλειας αυτό μνημείο. Ωστόσο, το όνομα της εταιρείας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, αλλά αυτό μάλλον δε θα αργήσει. Το B-SUV Parthenon θα βασίζεται στο γνωστό στην Κίνα μοντέλο Baojun 510, ένα προϊόν της κοινοπραξίας SAIC-GM-Wuling. Δεν αποκλείεται το Ευρωπαϊκό να φέρει κάποιες εξωτερικές διαφοροποιήσεις ως προς τον σχεδιασμό του εμπρός και πίσω μέρος του αμαξώματός του. Αυτό θα έχει μήκος 4,2 μ., πλάτος 1,75 μ., ύψος 1,6 μ. και μεταξόνιο 2,6 μ.
Ενδιαφέρον θα είναι και το εσωτερικό, ακολουθώντας τα σύγχρονα πρότυπα με τις ψηφιακές οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment) και τα λίγα χειριστήρια. Έμφαση θα δοθεί στους χώρους και στην πρακτικότητα, όπου θα συμβάλλει τα μέγιστα και το συρόμενο πίσω κάθισμα. Στον εξοπλισμό θα ενσωματώνονται όλα τα γνωστά στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
EVauto.gr: Το νέο site για την ηλεκτροκίνηση!
Όσον αφορά τον κινητήρα, το Baojun 510 εξοπλίζεται με ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.5 λτ. ισχύος 105 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και με ροπή 135 Nm μεταξύ 3.600-5.200 σ.α.λ. Συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων και η κατανάλωση βρίσκεται περίπου στα 6,6 λτ./100 χλμ. Για το Ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκίνητο θα γίνει προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V, σύμφωνα με τον εξηλεκτρισμό που επιτάσσει η εποχή. Επιπλέον, το νέο αυτό μικρό SUV θα εφοδιάζεται με δισκόφρενα εμπρός – πίσω και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Για όσους πιθανώς… ξεγελάστηκαν, ευχόμαστε καλή Πρωταπριλιά!