Η Corvette E-Ray έκανε ντεμπούτο, θέτοντας το υβριδικό ορόσημο για την 69ετή πορεία του τοτέμ της αμερικανικής αυτοκίνησης. Τετρακίνητη, χάρις στον ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον εμπρός άξονα, με 655 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δλ., η full hybrid «Κορβέτα» μπορεί να κάνει πράγματα που ούτε η Z06 δεν διανοείται. Παράλληλα, όμως, μπορεί να κάνει και ομορφιές που δεν τις το έχεις.
Να κάψει τα πίσω της λάστιχα, για παράδειγμα. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο θέλει να λέγεται muscle car, θα πρέπει να δίνει στον οδηγό του τη δυνατότητα να «πυρπολεί» τη γόμα του πίσω άξονα. Η Corvette, βέβαια, περισσότερο σε υπεραυτοκίνητο φέρνει πια, λόγω και τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο, όμως η παράδοση είναι παράδοση. Και δεν την απαρνείται ούτε η E-Ray, άσχετα αν χρειάζεται να αποκωδικοποιήσεις τα μυστικά της με μια αλληλουχία κινήσεων. Η υβριδική Corvette μπορεί να απομονώσει τον 6.2 V8 από τον ηλεκτροκινητήρα και να τον εξαπολύσει στα πίσω λάστιχα, όμως δεν το κάνει με ένα απλό πάτημα κουμπιού. Δεν υπάρχει, ας πούμε, «Burnout Mode» ή κάτι παρεμφερές. Για να κάψεις λάστιχο εδώ, πρέπει να κοπιάσεις.
Καταρχάς, απενεργοποιείς traction control και σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Στη συνέχεια τραβάς τα paddles του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου στο τιμόνι, και τα κρατάς. Κατόπιν πατάς με το αριστερό πόδι το φρένο, ενώ ταυτόχρονα πατάς με το δεξί το γκάζι έως ότου σταθεροποιηθεί ο κινητήρας στις 5.000 σ.α.λ. Αφού συγχρονίσεις άνω και κάτω άκρα, αφήνεις τα «αυτάκια». Αν το έχεις κάνει σωστά, τότε τα 495 άλογα του οχτακύλινδρου θα αναλάβουν τους πίσω τροχούς, με τον ηλεκτροκινητήρα πλήρως απενεργοποιημένο, και θα δημιουργήσουν ένα χορταστικό σύννεφο καπνού. Αν, αντίθετα, πατήσεις λιγότερο το φρένο, τότε η Corvette θα επιταχύνει. Αν το πατήσεις περισσότερο, το λογισμικό του κιβωτίου θα απομονώσει τη μετάδοση από το μοτέρ (για λόγους προστασίας) και θα σε αφήσει ακίνητο.
Πέρα από burnout, πάντως, η Corvette E-Ray έχει μεγάλη έφεση στις «σβούρες» και τις πλαγιολισθήσεις επί χιονισμένου τερέν, απόρροια του συστήματος τετρακίνησης.