Το μοναδικό καινούργιο Toyota GR Yaris στην Ελλάδα

Το κορυφαίο μικρό hot hatch, το Toyota GR Yaris αποτελεί το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του και διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από τα υπόλοιπα Yaris. Εκτός από το ότι είναι μόνο 3θυρο, διαθέτει τετρακίνηση, ενώ από τη μέση και πίσω είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του Corolla με τα διπλά ψαλίδα και το περισσότερο πλάτος. Όσο για τον κινητήρα, ο 1.600άρης 3κύλινδρος turbo αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Για να αποκτήσει κανείς τώρα ένα καινούργιο GR Yaris δεν είναι εφικτό, αφού όπως αναγράφεται στο ελληνικό site της Toyota είναι «μη διαθέσιμο για παραγγελία». Όσοι πάλι θέλουν το εικονιζόμενο μοναδικό καινούργιο, θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό των 48.790 ευρώ.

Ας δούμε παρακάτω και την πολύ αναλυτική περιγραφή της αγγελίας, την οποία παραθέτουμε ολόκληρη, γιατί αξίζει να τη διαβάσετε.

ΤΟ ΝΕΟ GR YARIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ HOT HATCH ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ.

ΓΕΝΝΗΜΑ-ΘΡΕΜΜΑ ΤΟΥ WRC. ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΠΑΘΟΣ: Η ΝΙΚΗ. ΠΡΟΪΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WRC TOYOTA GAZOO RACING , ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΕ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ (WRC), ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GR-4 ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ GR YARIS ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ GR-4.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WRC TOYOTA GAZOO RACING ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥ WRC, ΤΟ ΝΕΟ, ΣΠΟΡ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ TOYOTA ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΥΖΕΥΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΛΕΥΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ.

ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ GR YARIS, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ. ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, TRACK (50:50), SPORT (30:70) ΚΑΙ NORMAL (60:40) ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ GR YARIS ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ.

ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ 261 PS ΚΑΙ 360 NM, Ο ΝΕΟΣ, ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6L ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΩΣ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ 3-ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ WRC2, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥΣ, ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΚ, ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ TURBO ΜΕ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ, ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΤΟ GR YARIS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΡΟΠΑΙΑ – ΜΕ ΣΤΥΛ. ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΤΡΙΘΥΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩΝΤΑΣ 38 KG ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ YARIS.

Η ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΟΡΟΦΗ ΚΑΤΑ 95MM – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ YARIS – ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΟΜΑΛΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΜΗΜΑ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GR YARIS ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ‘ΤΥΦΛΑ ΛΟΦΑΚΙΑ’ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ.

MADE BY MOTOMACHI

ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ GR YARIS, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ: ΤΟ MOTOMACHI, ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΘΡΥΛΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟ LEXUS LFA ΚΑΙ Η SUPRA A80, ΤΟ MOTOMACHI ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ GR, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ HOT HATCH ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΥΠΕΡΟΠΛΟ.

Get it on Google Play Download on the App Store