Κάθε αυτοκίνητο που φεύγει από το εργοστάσιο της Koenigsegg στο Ängelholm της Σουηδίας είναι μοναδικό. Υπάρχουν όμως 3 μοντέλα που ξεχωρίζουν από τα περισσότερα, καθώς είναι τα μόνα που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία με το φινίρισμα Koenigsegg Naked Carbon (KNC).
Ο κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων πέρασε αρκετά χρόνια δοκιμών και ανάπτυξης του «γυμνού» φινιρίσματος από ανθρακονήματα, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει τους μηχανικούς, καθώς δεν υπάρχει στην αγορά όμοιό του αυτή τη στιγμή. Σαφώς υπάρχουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που προσφέρουν τα οχήματά τους με πάνελ από ανθρακονήματα. Η κατασκευή της Koenigsegg όμως είναι ιδιαίτερη, επειδή το λεπτό στρώμα εποξειδικής επίστρωσης που χρησιμοποιείται στην παραγωγή ανθρακονημάτων τρίβεται με το χέρι για να δώσει στο carbon τη μοναδική «γυμνή» αυτή επιφάνεια.
Η Koenigsegg δημιούργησε το πρώτο της αυτοκίνητο με το KNC φινίρισμα στα τέλη του 2018, με το μοντέλο Regera. Έκτοτε έχει κατασκευάσει τo One:1 και τo Jesko με το ίδιο φινίρισμα. Πρόσφατα συγκεντρώθηκαν και τα 3 αυτοκίνητα μαζί για μια επική φωτογράφιση.
Ξεκινώντας με τo Jesko, είναι η έκδοση που εστιάζει στην πίστα, γνωστή ως Attack. Έχει προσανατολισμό στραμμένο στη μεγιστοποίηση της κάθετης δύναμης. Αυτό άλλωστε είναι πιο εμφανές με την τεράστια πίσω αεροτομή. Ο ιδιοκτήτης αυτής της Jesko επέλεξε επίσης να δώσει ένα έντονο κόκκινο φινίρισμα σε ορισμένα μέρη, συμπεριλαμβανομένων των σημάτων, των δαγκανών των φρένων και της βάσης των καθρεπτών. Ως προς το Koenigsegg One:1, τη ναυαρχίδα της μάρκας για κάποιο χρονικό διάστημα, τα περισσότερα από τα εξαρτήματά της προέρχονται Agera R. Οι πιο πολλές αλλαγές εντοπίζονται στα επιπλέον ανθρακονήματα και στον V8 των 5.0 λίτρων με τα διπλά turbo, που αύξησαν την ισχύ του κινητήρα στους 1.341 ίππους και στα 1.371 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που μεταφέρει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Κατά τα λοιπά, το ελαφρύ, ελέω ανθρακονημάτινου πλαισίου (1.341 κιλά) υπεραυτοκίνητο, χρειάζεται μόλις 20 δευτερόλεπτα για φτάσει στα 400 χλμ./ώρα (!) και με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 440 χλμ./ώρα.