Το Citroen C6 δεν διατηρείται στο θυμικό πολλών, αλλά είναι σημαδιακής αξίας για τη γαλλική εταιρία. Σε 7 χρόνια παραγωγής (2005-2012) πουλήθηκαν 19.400 κομμάτια, οπότε εμπορική επιτυχία δεν το λες. Δεν ήταν αυτός ο κι ο σκοπός του, βέβαια. Το C6 λανσαρίστηκε ως ναυαρχίδα και εκφραστής πρεστίζ, τοποθετούμενο στην κορυφή της γκάμας ως διάδοχος του XM (η δεύτερη γενιά, που παρουσιάστηκε το 2016, αφορά αποκλειστικά την αγορά της Κίνας).
Κύρια χαρακτηριστικά της γαλλικής limo, φυσικά η ιδιαίτερη σχεδίαση μέσα-έξω και φυσικότερα η υδροπνευματική ανάρτηση, εδώ στην εκτέλεσεη Hydractive 3+. Εκτός αυτών το C6 συγκαταλέγεται στους πρωτοπόρους των αυτοκινήτων με head-up display και φώτα bi-xenon, ενώ διέθετε κι ένα πολύ μελετημένο πίσω μέρος. Εκ πρώτης όψεως δεν φαινόταν, καθώς αποκαλυπτόταν από συγκεκριμένη ταχύτητα και πάνω.
Στα ασυνήθιστα σχεδιαστικά μετόπισθεν της γαλλικής λιμουζίνας, υπήρχε μια ενσωματωμένη ηλεκτρονικά πτυσσόμενη αεροτομή. Χαρακτηριστικό που σήμερα βλέπουμε σε πολλά sportscars, αλλά το 2005 σπάνια το έβρισκες ακόμα και σε τέτοιου επιπέδου κατασκευές – πόσο μάλλον σε εκπρόσωπο των μεγαλομεσαίων, έστω με τη διαφορετικότητα του C6. To ενεργό spoiler δεν ήταν προνόμιο όλων των εκδόσεων, αλλά αποκλειστικότητα των κορυφαίων με τον ατμοσφαιρικό V6 των 3.0 λίτρων και τον biturbo ντίζελ 3.0 HDi. Η απόδοση έφτανε τους 211 ίππους/290 Nm στην πρώτη και τους 241 ίππους/450 Nm στη δεύτερη, εξασφαλίζοντας τελική 230 και 235 χλμ./ώρα αντίστοιχα (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 και 8,5 δλ.).
Επειδή το αμάξωμα είχε σχεδιαστεί με γνώμονα τη λιγότερη δυνατή αεροδυναμική αντίσταση, προς όφελος των χαμηλών επιπέδων θορύβου, η Citroen βρήκε αυτή την «πατέντα» προκειμένου να διασφαλίσει την απαιτούμενη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, δίχως να αλλοιώσει μόνιμα τη σιλουέτα του C6 (ό,τι έπαθε η Audi με το πρώτο TT, δηλαδή). Μέχρι τα 65 χλμ./ώρα η εικόνα έμενε απαράλλαχτη. Πάνω από αυτό το σημείο, η διακριτική αεροτομή αυτόματα σηκώνονταν ελαφρώς, ενώ όταν το αυτοκίνητο ξεπερνούσε τα 125 χλμ./ώρα αναπτύσσονταν πλήρως.