Η Hyundai είναι μία από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να είναι ένας βιομηχανικός κολοσσός αλλά το πρώτο της τετράτροχο δημιούργημα, ήρθε το 1968 με το μοντέλο Cortina (συμπαραγωγή με τη Ford), ενώ το πρώτο αμιγώς Νοτιοκορεάτικο μοντέλο ήταν το Pony το 1975. Ένα αυτοκίνητο που ήταν σχεδιασμένο από την ItalDesign και είχε μοτέρ Mitsubishi.
Δείτε ακόμη: Το Hyundai Atos μεγάλωσε και μαθαίνει γενιές οδηγών
Μία δεκαπενταετία μετά όμως και έχοντας κάνει πλέον τα πρώτα της βήματα ως εταιρεία αυτοκινήτου, οι Κορεάτες ήθελαν να βάλουν και λίγο… συναίσθημα στην γκάμα της και έτσι αποφάσισε να βγάλει ένα σπορ μοντέλο. Αυτό δεν ήταν άλλο από το S Coupe (ή Scoupe σε άλλες αγορές)! Το «Σκουπέ» ήρθε και στη χώρα μας, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και μάλιστα είχε μία καλή εμπορική πορεία, καθώς σε χαμηλή για την εποχή τιμή, διέθετε πλούσιο εξοπλισμό, ενώ ο δυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος με τις δύο πόρτες και τη διχρωμία σε κάποιες περιπτώσεις, δεν περνούσε απαρατήρητος.
Διαβάστε επίσης: To Lada Samara είχε την φροντίδα της Porsche!
Το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της Κορέας -όπως δήλωνε η Hyundai- όμως, είχε μέσα του και άλλες εταιρείες. Και αυτό γιατί κάτω από το καπό του είχε έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και 84 ίππων της Mitsubishi, ενώ η ανάρτησή του ήταν ρυθμισμένη από τη Lotus!
Διαβάστε επίσης: Σας λείπει το Hyundai Accent των 9.950 ευρώ;
Το ιαπωνικό μοτέρ απέδιδε 84 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 127 Nm στις 4.000 σ.α.λ., χαρίζοντας στο S Coupe γκάζι επιπέδου 11,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μια τελική στα 170 χλμ./ώρα. Το δίθυρο Hyundai μάλιστα υπήρξε και ηλεκτρικό, με τη μορφή πρωτοτύπου! Η αυτονομία του έφτανε τα 140 χιλιόμετρα και η τελική του τα 120 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: 30 χρόνια από το πρώτο ηλεκτρικό Hyundai