Η κουβέντα σχετικά με τους «μηδενικούς ρύπους» των ηλεκτρικών είναι πολύ μεγάλη. Και γίνεται ακόμα πιο έντονη, όταν έρχονται στη δημοσιότητα έρευνες όπως η πρόσφατη του ACEEE (American Council for an Energy-Efficient Economy), που δείχνει πως το ηλεκτρικό Hummer όχι μόνο ρυπαίνει, αλλά το κάνει περισσότερο κι από 1.500άρη βενζινοκίνητο σεντάν!
Οι Αμερικανοί υπολόγισαν τις εκπομπές CO2 του EV της GMC, βάσει του τρόπου παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος. Στις Η.Π.Α. το 60% της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από την καύση ορυκτών (βλέπε λιγνιτική), οπότε μόνο «καθαρή» δεν είναι. Σύμφωνα με το ACEEE, κάθε ηλεκτρικό ρυπαίνει το περιβάλλον λόγω του δικτύου φόρτισης. Στο Chevrolet Bolt, για παράδειγμα, αντιστοιχούν 92 γρ.CO2/μίλι (συνεπώς λιγότερα CO2/χλμ., καθώς 1 μίλι = 1.609 μέτρα). Το νέο Hummer αντίστοιχα επιβαρύνει το περιβάλλον με 349 γρ. CO2/μίλι, παρότι θεωρητικά μιλάμε για αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών!
Η τιμή αυτή είναι μεγαλύτερη ακόμα και σε σύγκριση με βενζινοκίνητο σεντάν σχεδόν 5 μέτρων, όπως το Chevrolet Malibu. To αμερικανικό μεσαίο εκπέμπει 320 γρ. CO2/μίλι, στη βασική έκδοση με τον 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο των 165 ίππων και το CVT κιβώτιο. H μεγαλύτερη έκδοση, με τον 2.0λιτρο τούρμπο των 250 ίππων και το 9άρι αυτόματο, καταφέρνει να ξεπεράσει το Hummer για μόλις 3 γρ. CO2/μίλι (344 αντί 341), όμως η θέση του ACEEE -και της απλής λογικής- δεν δέχεται παρερμηνειών: αν ένα ηλεκτρικό αντλεί ενέργεια από μη βιώσιμες/εναλλακτικές πηγές, τότε δεν γίνεται να χαρακτηρίζεται ως
Το νέο Hummer, πάντως, απέχει έτη φωτός από τους βενζινοβόρους και ντιζελοφάγους προγόνους του. To αρχέγονο H1, με τον 6.5 V8 τουρμποντίζελ, εκπέμπει 889 γρ.CO2/μίλι, ενώ το μεταγενέστερο και βενζινοκίνητο H2 6.2 V8 623 γρ.CO2/μίλι! Συνεπώς, πράγματι συγκριτικά με τα μέχρι πρότινος δεδομένα του μοντέλου, το EV είναι σαν να μην ρυπαίνει καθόλου. Αυτή, ωστόσο, είναι και η φράση – κλειδί: «σαν να». Πολύ καλύτερα τα καταφέρνει το ανταγωνιστικό και επίσης ηλεκτρικό Ford F-150 Lightning, το οποίο επιβαρύνει την ατμόσφαιρά με 191 γρ.CO2/μίλι.