Τα μοντέλα της Skoda είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους οδηγούς και κατόχους των ταξί στην Ελλάδα, με την Octavia να κυριαρχεί στις πιάτσες και στους δρόμους, ενώ υπάρχουν αρκετά Rapid και πολύ λίγα Superb. Η ναυαρχίδα της Skoda ως ταξί προτιμάται και στην επαρχία, έτσι ώστε να γίνονται ταξίδια με μεγαλύτερες ανέσεις.
Δείτε ακόμα: Εντυπωσιακό SUV Skoda Enyaq iV με έως 306 ίππους
Η συγκεκριμένη Superb έχει σίγουρα κάνει πολλά ταξίδια, αφού από το 2011 έως σήμερα το οδόμετρό της έχει γράψει 624.640 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι ετησίως διένυε περίπου 70.000 χλμ. ή 190 χιλιόμετρα ημερησίως. Παρά τις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα που έχει διανύσει και τις άπειρες ώρες οδήγησης και μετακινήσεων επιβατών, η εικονιζόμενη, δεύτερης γενιάς Superb φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό της.
Στην καμπίνα δεν φαίνονται έντονες φθορές και σκισίματα στο κάθισμα του οδηγού, στο τιμόνι, στα χειριστήρια και στις επενδύσεις που να μαρτυρούν τόσα χιλιόμετρα. Εκτός από τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (634 λτ.), διαθέτει και πλούσιο εξοπλισμό, όπως 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο σαλόνι, κλιματισμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα πολυμέσων κ.λπ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Skoda Octavia Grand Coupe 2.0 TDI 150 PS DSG7
Την κίνησή της του αναλαμβάνει ο ντίζελ 2.0 TDI, σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Καινούργιος ο κινητήρας είχε ισχύ 140 ίππων και 320 Nm ροπής και προσέφερε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.
Η τιμή είναι πιθανώς η χαμηλότερη της αγοράς για τέτοια Superb, καθώς πωλείται για 3.999 ευρώ.