Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με κινητήρες φυσικού αερίου που πωλούνται είναι πολύ λίγα συγκριτικά με τα αμιγώς βενζίνης, πετρελαίου ή ακόμα και με τα ηλεκτρικά, ενώ προέρχονται κυρίως από την Fiat και τον όμιλο VW. Ωστόσο, μακριά από την Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ινδία, διατίθεται το φθηνότερο αυτοκίνητο με κινητήρα φυσικού αερίου CNG.
Δείτε ακόμα: Νέο Suzuki Across βασισμένο στο Toyota RAV4
Πρόκειται για το Maruti Suzuki Alto, το οποίο εξακολουθεί να πωλείται στην πολύ μεγάλη αυτή τοπική αγορά και σε έκδοση αμιγώς βενζίνης, σε τιμές που ξεκινούν από 294.800 ρουπία (η σημερινή ισοτιμία σε ευρώ είναι 3.465). Το πιο ακριβό Alto CNG κοστίζει από τα 432.700 ρουπία (σχεδόν 5.000 ευρώ). Ωστόσο, ακόμα και στο… μηδαμινό ενδεχόμενο που ένα τέτοιο ήταν διαθέσιμο στην Ευρώπη, δεν θα είχε αυτή την τιμή, αλλά και μπορεί τη διπλάσια, λόγω πρόσθετων φόρων.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 83HP 2WD
Στην έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο), την κίνηση του μίνι αμαξώματος των 3.445 χλστ. μήκους, 1.515 χλστ. πλάτους, 1.475 χλστ. ύψους και βάρους 845 κιλών αναλαμβάνει ένα 3κύλινδρο, 12βάλβιδο 800άρι μηχανικό σύνολο. Η απόδοσή του φτάνει τους 41 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 60 Nm στις 3.500 σ.α.λ. (48 PS και 69 Nm με την επιλογή βενζίνης). Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε δεξαμενή 60 λίτρων, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 35 λίτρων. Η κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,2 κιλά/100 χλμ., ποσότητα αντίστοιχη με πιο σύγχρονων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων CNG, που πωλούνται στην Ευρώπη.
Δείτε ακόμα: Πού πωλείται καινούργιο το Suzuki Grand Vitara;
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα άκρως απαραίτητα, όπως είναι ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υδραυλικό τιμόνι και air condition. Η πιο ακριβή έκδοση διαθέτει ακόμα σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, αερόσακο συνοδηγού και κάποια επιπλέον διακοσμητικά.