Η Ford ανακοίνωσε πριν δυο εβδομάδες το επικείμενο τέλος παραγωγής του Fiesta, που έχει ακόμα ένα χρόνο εμπορικής πορείας πριν ρίξει τέλος, σε μια επιτυχημένη πορεία 46 ετών (47 όταν θα αποσυρθεί, τον Ιούνιο του ’23). Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως όποιος θέλει καινούργιο Fiesta δεν θα μπορεί να το αποκτήσει και μετά το «στοπ» στο εργοστάσιο. Αρκεί να ψάχνει για αγωνιστικό.
Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του «Μπλε Οβάλ», οι επί δεκαετίες συνεργάτες τους στο WRC ξεκαθάρισαν πως τα Fiesta R5 και Rally2 θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται κανονικά! Η M-Sport δήλωσε πως θα εξακολουθήσει να προετοιμάζει Fiesta «για διάφορες μορφές αγώνων», εννοώντας πρακτικά τις μικρότερες κατηγορίες του WRC, εθνικά πρωταθλήματα ράλλυ και πιθανόν Rallycross. Όποιος ιδιώτης ή ομάδα επιθυμεί, δηλαδή, μπορεί να παραγγείλει ένα ολοκαίνουργιο Fiesta Rally2, για παράδειγμα, δίχως το φόβο της παύσης υποστήριξης από τη βρετανική ομάδα, η οποία συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με/για τη Ford από το 1996.
Η M-Sport δεν αποσαφήνισε για πόσο θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα αγωνιστικά Fiesta, όμως σίγουρα θα το κάνει για ολόκληρη την ερχόμενη σεζόν. Κι αυτό παρότι ήδη, από φέτος, συμμετέχει στη μεγάλη κατηγορία με το υβριδικό Puma Rally1, που αντικατέστησε το Fiesta WRC.