Λίγο – πολύ σε πολλούς οδηγούς έχει τύχει να χάσουν κάποια έξοδο στον αυτοκινητόδρομο και μετά να κάνουν πολλά χιλιόμετρα μέχρι να επιστρέψουν προς τον προορισμό τους. Ακόμη και με τη βοήθεια του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης του αυτοκινήτου, το να χάσει κανείς μια έξοδο στον αυτοκινητόδρομο – ειδικά όταν δεν είναι εξοικειωμένος με τη διαδρομή – είναι κάτι το συνηθισμένο.
Σχετική έρευνα καταδεικνύει ότι το να περάσει κανείς μια έξοδο μπορεί να είναι και χρονοβόρο και δαπανηρό, καθώς η παράκαμψη η που είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε στη συνέχεια μπορεί να έχει συνολικό μήκος έως και 50 σχεδόν χιλιόμετρα. Σύμφωνα με άλλη έρευνα, σχεδόν ένας στους τρεις οδηγούς στο Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνει ότι έχει χάσει μια έξοδο εξαιτίας των κρυμμένων πινακίδων – από άλλα οχήματα ή κατάφυτους θάμνους και δέντρα. Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες έχουν δει οχήματα να κάνουν ξαφνικούς ή μη ασφαλείς ελιγμούς προκειμένου να βγουν από τον αυτοκινητόδρομο. Γεγονός που έχει προκαλέσει ακόμα και θανατηφόρα ατυχήματα.
Το νέο Kuga είναι ένα από τα πολλά μοντέλα της Ford που διαθέτει το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control, το οποίο συμβάλλει ώστε το «χάσιμο» των εξόδων στις εθνικές οδούς να αποτελέσει οριστικό παρελθόν. Το έξυπνο σύστημα πλοήγησης που συνδέεται στο cloud συνεργάζεται με το Intelligent Adaptive Cruise Control ώστε το Ford Kuga να μειώσει ταχύτητα όταν πλησιάζει στην επιλεγμένη έξοδο – πλέον της παροχής τακτικών οπτικών και ηχητικών ειδοποιήσεων. Η τεχνολογία λειτουργεί επικουρικά ως πρόσθετη προτροπή προς τους οδηγούς. Εάν αυτοί επιθυμούν να συνεχίσουν προσπερνώντας την σχετική έξοδο, απλά πρέπει να πατήσουν το γκάζι και να συνεχίσουν προς τα εμπρός.
Εκτός από το γεγονός ότι το Intelligent Adaptive Cruise Control βοηθάει τους οδηγούς ώστε τα ταξίδια τους να γίνουν πιο άνετα, το νέο Ford Kuga προσφέρει επίσης έναν χώρο αποσκευών με χωρητικότητα έως και 553 λίτρα, σε συνδυασμό με μια επιλογή από πλήρως υβριδικά, plug-in υβριδικά και βενζινοκίνητα συστήματα κίνησης. Διαθέσιμο για πρώτη φορά είναι το νέο Ford Kuga Active, το οποίο διαθέτει πιο σκληροτράχηλη εξωτερική σχεδίαση και ένα ειδικό drive mode για κίνηση σε άμμο ή λάσπη.