Η πρώτη κίνηση που κάνουμε για να μπούμε στο αυτοκίνητο, δεν είναι άλλη από το να ανοίξουμε μία από τις πόρτες του, αναλόγως που θα κάτσουμε. Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων διαθέτουν πόρτες που ανοίγουν προς τα έξω και με την ίδια φορά. Ωστόσο έχουν υπάρξει και σύγχρονα μοντέλα με πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά (π.χ. Opel Meriva), καθώς και με τις εμπρός πόρτες να ανοίγουν με είσοδο από μπροστά (βλ. Rolls Royce Wraith), αλλά και προς τα πάνω (σε supercars).
Δείτε ακόμα: Τι κινητήρα είχε το Peugeot 406 «Τaxi»; (+video)
Σε κάθε περίπτωση, οι πόρτες που ανοίγουν προς τα έξω θέτουν κάποιους βασικούς περιορισμούς. Ένας από αυτούς είναι η δυσκολία εξόδου και εισόδου από το αυτοκίνητο, όταν δίπλα από αυτό βρίσκεται πολύ κοντά άλλο παρκαρισμένο. Αυτός είναι και ένας λόγος που ένα αυτοκίνητο γεμίζει λακκουβίτσες στα πλαϊνά του και χτυπήματα στις άκρες των θυρών.
Σε όλα αυτά και πολλά ακόμα θέλησε να βάλει τέλος η Peugeot με το μίνι πολυχρηστικό μοντέλο 1007 που λανσάρισε το 2005, ενώ είχε προαναγγείλει το 2002 με το πρωτότυπο Sesame. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του κοντού σε μήκους 3,73 μ. και ψηλού (1,61 μ.) αμαξώματος, δεν ήταν άλλο από τις συρόμενες εμπρός πόρτες. Παρά το γεγονός ότι τον εξωτερικό του σχεδιασμό είχε αναλάβει ο διάσημος Ιταλός Pininfarina, το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν σύμφωνο με την κομψότητα και το δυναμισμό που διακρίνει τα Peugeot.
Δείτε ακόμα: Ποια καινοτομία είχε το Renault Fuego του 1983;
Το άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών γίνονταν με δύο τρόπους. Η διαδικασία ολοκληρώνονταν σε 5 δευτερόλεπτα, είτε μέσω τηλεχειριστηρίου ή με τη μετακίνηση της εξωτερικής χειρολαβής προς τα πίσω για ανοίξει η πόρτα και προς τα εμπρός για να κλείσει. Στην πράξη ήταν πάρα πολύ πρακτικές, αφού οι εμπρός επιβάτες εισέρχονταν και εξέρχονταν πολύ εύκολα χάρη στο μεγάλο άνοιγμα, ανεξάρτητα αν από το πλάι υπήρχε κοντά κάποιο εμπόδιο (π.χ. άλλο όχημα ή τοίχος). Επίσης, οι άλλοι χρήστες του δρόμου, δεν κινδύνευαν από μια μεγάλη πόρτα που άνοιγε ξαφνικά διάπλατα. Όμως δεν έλλειπαν και κάποια μειονεκτήματα. Στο εσωτερικό των θυρών δεν υπήρχαν υποβραχιόνια για να στηρίζεται το χέρι, ενώ τα σκίαστρα για τον ήλιο δεν μετακινούνταν στο πλάι.
Στο πίσω χώρο της 4θέσιας καμπίνας υπήρχαν δύο ανεξάρτητα καθίσματα πολλαπλών ρυθμίσεων, συρόμενα σε διαδρομή 230 χλστ. και πλήρως αναδιπλούμενα. Ο χώρος αποσκευών του Peugeot 1007 με τα καθίσματα τραβηγμένα πίσω είχε χωρητικότητα μόλις 178 λτ., έφτανε έως τα 364 λτ. με την μετακίνησή τους μπροστά και μέχρι τα 1.048 λτ. με την πλήρη αναδίπλωσή τους.
Δείτε ακόμα: Ποια πρωτιά είχε το Toyota Starlet του 1978;
Το 1007 ήταν διαθέσιμο με τους κινητήρες βενζίνης των 1.4 λτ. (73 PS) και 1.6 λτ. (109 PS), καθώς και έναν ντίζελ 1.4 λτ (70 PS). Προσφέρονταν και η επιλογή του αυτοματοποιημένου κιβωτίου πέντε σχέσεων 2Tronic, προαιρετικά με το μοτέρ των 1.4 λτ. και στάνταρ με το 1.600άρι.
Παρά όμως τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, τελικά το μίνι γαλλικό MPV με τις ηλεκτρικά συρόμενες εμπρός πόρτες δεν τα πήγε καλά εμπορικά, αφού μεταξύ 2005 και 2009 έφτασε περίπου τις 123.000 πωλήσεις.