Τι σχέση μπορεί να έχει το Toyota Land Cruiser με τη Γενεύη; Το «παρθένο» οδικό δίκτυο της Ελβετίας είναι ιδανικό ακόμα και για τα πιο χαμηλά αυτοκίνητα. Η Γενεύη, όμως, φιλοξενεί επίσης τα Ηνωμένα Έθνη, τη Διεθνή Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού και μια σειρά από άλλες οργανώσεις ανθρωπιστικής βοήθειας που δραστηριοποιούνται στις πιο ακραίες περιοχές του πλανήτη. Και εκεί, ένα Land Cruiser μπορεί να αποδειχθεί κυριολεκτικά σωτήριο.
Στη Γενεύη, λοιπόν, παρουσιάστηκε το GDJ76. Ένας ειδικά κατασκευασμένος τύπος Land Cruiser, που κατασκευάζεται από την Toyota Gibraltar Stockholdings (TGS). Μια εταιρία που δραστηριοποιείται στη μεταποίηση αυτοκινήτων της ιαπωνικής εταιρίας, και κατόπιν την πώλησή τους σε ανθρωπιστικές οργανώσεις και υπηρεσίες παγκοσμίως. Το GDJ76 μπορεί να είναι κλασικό εμφανισιακά, αλλά από κάτω φέρει όλες τις αναβαθμίσεις και τον εκσυγχρονισμό του νέου J70, που παρουσιάστηκε στην Αυστραλία τον Αύγουστο. Ανέσεις πολλές δεν έχει (οθόνη αφής, infotainment, ψηφιακό καντράν ή ζάντες αλουμινίου), αλλά μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 10 άτομα στο κατάλληλα μεταποιημένα εσωτερικό του. Στάνταρ ο «αναπνευστήρας», o προτεταμένος εμπρός προφυλακτήρας και το αποκλειστικά λευκό χρώμα, ώστε να το βάφει ο πελάτης όπως θέλει.
Την κίνηση του «κυανόκρανου» Land Cruiser αναλαμβάνει ο μοντέρνος τετρακύλινδρος ντίζελ των 2.8 λίτρων από το Hilux, παράγοντας 204 ίππους και 500 Nm. Συνεργάζεται μόνο με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο (το κανονικό J70 προσφέρει την επιλογή χειροκίνητου), ωστόσο η τετρακίνηση των τριών διαφορικών και του βοηθητικού κιβωτίου είναι στάνταρ. Όπως, φυσικά, και το σύστημα Toyota Active Traction Control (ή A-TRAC), αλλά και τα μπουλόνια ασφαλείας (που κλειδώνουν χειροκίνητα, για έξτρα ασφάλεια). Η TGS επισημαίνει τα οφέλη που εξασφαλίζει ο 2.8 D-4D, καθώς μειώνει τις εκπομπές ρύπων κατά 30% (άλλο τόσο η μείωση και στην κατανάλωση) και επιτρέπει την εναρμόνισή του με αυστηρότερα στάνταρ εκπομπών ρύπων, διευρύνοντας τις χώρες όπου μπορεί να διατίθεται.