Για την επέτειο των 50 χρόνων από την πρεμιέρα του Hilux, η Toyota παρουσιάζει μια σειρά από επετειακές εκδόσεις διαφόρων κατευθύνσεων: το Hilux 50 Edition, για παράδειγμα, είναι η πιο πολυτελής και καλοεξοπλισμένη εκδοχή του ιαπωνικού αγροτικού, που μπορεί κανείς να την αποκτήσει και στην Ελλάδα. Το Invincible 50 Chrome Edition προσανατολίζεται περισσότερο στον macho χαρακτήρα, δίχως να παραλείπει την πολυτέλεια. Το Invincible X ποντάρει στο πρώτο σκέλος, αλλά σαν το τελευταίο Invincible 50 κανένα.
Δείτε ακόμα: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;
Προϊόν συνεργασίας με την Arctic Trucks, μια ισλανδική εταιρία που ειδικεύεται στην βελτίωση pickup και 4×4, το Hilux Invincible 50 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα κακοκτράχαλα εδάφη της Ισλανδίας και την αντοχή του ακόμα και στις περιοχές πέριξ των ηφαιστείων. Οι Ισλανδοί υποστηρίζουν πως το εν λόγω Hilux δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα σε κανενός είδους καλντέρα, αρκεί φυσικά το ηφαίστειο να μην είναι ενεργό. Αρωγός σε αυτούς τους ισχυρισμούς στέκεται η νέα ανάρτηση της Bilstein, με την μεγαλύτερη διαδρομή κατά 40 χλστ. εμπρός και 20 χλστ. πίσω, η οποία προσφέρει και αυξημένη ελευθερία άρθρωσης. Γωνίες προσέγγισης-διαφυγής-ράμπας δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν περιμένουμε τίποτα λιγότερα από κορυφαία νούμερα για Hilux παραγωγής. Το «ασταμάτητο» του χαρακτήρα ολοκληρώνουν τα ελαστικά εκτός δρόμου της BF Goodrich, τα οποία η Toyota υποστηρίζει πως «δεν αλλοιώνουν την συμπεριφορά στην άσφαλτο», παρότι το «τακούνι» τους κοντράρει αυτό που συναντάμε σε «Καναδέζα».
Διαβάστε επίσης: Φρεσκάρισμα και «ψαγμένες» βελτιώσεις για το Isuzu D-MΑΧ
Φυσικά τέτοιες δυνατότητες δεν θα μπορούσαν να μην συνοδεύονται από το αντίστοιχο παρουσιαστικό. Φαρδύτεροι θόλοι τροχών, «σιδεριά» στην καρότσα με 4 προβολείς Vision X LED και λασπωτήρες συμπληρώνουν το σκληροτράχηλο παρουσιαστικό. Κάτω από αυτό, ωστόσο, δεν συναντάμε την παραμικρή μετατροπή. Όπερ σημαίνει πως την κίνηση αναλαμβάνει ο γνωστός κινητήρας πετρελαίου D-4D των 2.4 λίτρων, με απόδοση 150 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, όλα για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.