Η απόδοση ενός κινητήρα παίζει σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να κινείται άνετα, όχι μόνο στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, αλλά και όταν φορτωθεί με επιβάτες και αποσκευές για ταξίδι. Ο οδηγός θέλει να έχει άμεσα διαθέσιμη δύναμη από τις χαμηλές ταχύτητες πόλης έως τις προσπεράσεις με μια βασική όμως προϋπόθεση: Να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο και να εκπέμπει χαμηλές ποσότητες ρύπων. Ένας σύγχρονος κινητήρας που διαθέτει όλα αυτά τα ζητούμενα, είναι ο 1.0 EcoBoost της Ford που τοποθετείται και στο πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας, το ανανεωμένο Puma.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Ford Puma προσφέρει σήμερα μια επιλογή ισχυρών και εξαιρετικά αποδοτικών σε κατανάλωση κινητήρων, μαζί με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Όλα τα μοτέρ EcoBoost Hybrid ενσωματώνουν μια μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το BISG λειτουργεί επίσης σαν μοτέρ, συνεργαζόμενο με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει υποβοήθηση ροπής κατά την κανονική οδήγηση και την επιτάχυνση, καθώς και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Ο 3κύλινδρος 1.0 EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος στο νέο Ford Puma με μέγιστη ισχύ 125 PS και 155 PS και σε συνδυασμό με το προηγμένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift διπλού συμπλέκτη της Ford, το οποίο επιτρέπει ακόμα και το κατέβασμα τριών σχέσεων για ταχύτερο προσπέρασμα όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση.
Η έκδοση 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift 125 PS ξεχωρίζει για τις χαμηλές απαιτήσεις καυσίμου καταναλώνοντας 5,7-5,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 129-130 γρ./χλμ., ενώ η αντίστοιχη παραλλαγή των 155 PS απαιτεί 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 129 γρ./χλμ. CO2. Επιπλέον, ο κινητήρας βενζίνης 1.0 EcoBoost Hybrid 125 PS διατίθεται και με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας κατανάλωση καυσίμου 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121-122 γρ./χλμ. Όλες οι εκδόσεις κινητήριων μονάδων του νέου Ford Puma συνοδεύονται από επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), με τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery. Έτσι βοηθούν όλους τους οδηγούς να βελτιστοποιούν περαιτέρω την οδηγική εμπειρία και να προσαρμόζουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.
Για όσους αναζητούν την κορυφαία σπορ αίσθηση σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις στο δρόμο, τότε το νέο Puma ST Powershift με τα ειδικά προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά χαρίζει απλόχερα την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0 EcoBoost Hybrid που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford αποδίδει μέγιστη ισχύ 170 PS και ροπή 248 Nm. Το κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις μετάδοσης εξασφαλίζει όχι μόνο έναν ιδιαίτερα ζωηρό χαρακτήρα, αλλά και χρηστικότητα στην καθημερινότητα, εξασφαλίζοντας κατανάλωση καυσίμου 6,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 140-146 γρ./χλμ. Με άμεση απόκριση, άφθονη ισχύ και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να εμπλέκεται στα δρώμενα, το νέο Puma ST Powershift παρέχει ταχύτατες επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.