Όπως είχαμε γράψει και στο πρόσφατο παρελθόν και συγκεκριμένα σε σχετικό άρθρο το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ο όμιλος FCA έχει πολύ πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθεί από τη MiTo, η οποία είναι ξεκάθαρο πως πλέον έχει αφεθεί στην τύχη της και απλώς περιμένει το τέλος της. Το αυτοκίνητο ανήκει σε μία κατηγορία που πλέον δεν πουλάει όπως κάποτε και αυτό είναι αρκετό για να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Δείτε ακόμη: Πότε οι αερόσακοι μπορεί να τραυματίσουν
Ενδεικτικά και συνάμα απογοητευτικά είναι εξάλλου τα νούμερα των πωλήσεων της MiTo, η οποία το 2017 παράχθηκε σε μόλις 11.000 μονάδες. Νούμερο που δεν είναι ικανό όπως αντιλαμβάνεστε να την κρατήσει εν ζωή (ενδεικτικά αναφέρουμε πως στο απόγειο της καριέρας της, το 2009, η MiTo πούλησε 62.000 μονάδες).
Το να πάει η Alfa Romeo το αυτοκίνητό της στις αγοράς της Ασίας και της Αμερικής θα ήταν μια λύση, αλλά οι ειδικοί λένε πως είναι πολύ μικρό μοντέλο για να έχει κάποια τύχη εκεί, ενώ ο Sergio Marchionne πριν ένα μήνα δήλωσε πως «αν υπάρξει νέα MiTo αμφιβάλλω πως θα είναι στην ίδια φιλοσοφία με τη σημερινή.».
Διαβάστε επίσης: Φθηνά ντίζελ χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Οι παραπάνω δηλώσεις έφεραν στην επιφάνεια φήμες πως η MiTo θα συνεχίσει την καριέρα της ως ένα νέο μικρό SUV της Alfa Romeo, το ρεπορτάζ όμως λέει πως τα… ψωμιά του αυτοκινήτου είναι μετρημένα και τον Ιούλιο η παραγωγή του θα σταματήσει. Μένει να δούμε τελικά τι θα γίνει τον Ιούνιο, όταν ο Marcionne θα παρουσιάσει το πενταετές πλάνο της κάθε μάρκας του ομίλου FCA.