Το Μάιο που «τρέχει» και… φεύγει, συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση του τμήματος «M» της BMW, που μας έχει χαρίσει τόσα και τόσα μοντέλα και εκδόσεις επιδόσεων. Πιο πρόσφατες δημιουργίες, τα κορυφαία σπορ μοντέλα M4 CSL, M3 και M4, ακόμη και η «πειραγμένη» M2 που βρίσκεται καθ’ οδόν. Κάποιοι, όμως, δεν αρκούνται σε αυτά, αφήνουν τη φαντασία τους να δημιουργήσει και -γιατί όχι- με τον τρόπο τους υποβάλουν τις δικές τους σχεδιαστικές προτάσεις.
Όπως ο Giorgi Tedoradze, ένας σχεδιαστής με έδρα τη Γεωργία, πιο γνωστός ως tedoradze.giorgi στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος έχει φανταστεί ένα φρέσκο και ανανεωμένο σχέδιο για τη σειρά X της BMW. Και, φυσικά, ο… καλλιτέχνης αποφάσισε να ξεκινήσει από τη βάση της γκάμας, με την ανεπίσημη BMW X1 τρίτης γενιάς. Το «μοντέλο» έχει «κοφτή» τραπεζοειδή μάσκα και φωτιστικά σώματα μπροστά που δεν θυμίζουν άλλο βαυαρικό μοντέλο. Για την ακρίβεια πιο πολύ θυμίζουν το μοτίβο Lexus, αν τα γυρίσουμε ανάποδα. Πίσω, βρίσκουμε λεπτά φώτα LED που εκτείνονται σε πλήρες πλάτος, αφού ενώνονται με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα, όπως επιτάσσει η μόδα. Εν τω μεταξύ, ο «σχεδιαστής» της X1 προχωράει ακόμα πιο πέρα, συγκρίνοντάς τη με την άμεση ανταγωνίστρια από τη Στουτγκάρδη, τη δεύτερης γενιάς Mercedes-Benz GLA.
Γνωρίζουμε ήδη ότι το μοντέλο βρίσκεται σε στάδιο τελικών δοκιμών, καθώς τα πρωτότυπα κατασκοπεύτηκαν πρόσφατα στο Nürburgring και λίγο αργότερα η ίδια η BMW «συνελήφθη» να δοκιμάζει την πλήρως ηλεκτρική iX1 σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Στα τέλη του 2022 ή στις αρχές του 2023 θα έχουμε εξελίξεις με τη νέα X1.