Πολλοί αγοράζουν αυτοκίνητα όπως η Porsche 911 GT3 και τις κλειδώνουν σε γκαράζ. Αρκετοί τα παίρνουν για να κάνουν χαλαρές βόλτες και να επιδεικνύονται, ενώ κάποιοι επισκέπτονται και το μέρος για το οποίο έχουν εξελιχθεί: την πίστα. Ελάχιστοι, όμως, είναι αυτοί που τα χαίρονται όπως τους αρμόζει.
Δείτε ακόμα: Πώς κρατιέται Lamborghini Huracan με 303.000 χλμ.;
Ο Nick είναι ένας από αυτούς. Για την ακρίβεια, παραείναι. Έχει στην κατοχή του μια 996 GT3 και της έχει «πιει το αίμα». Το γερμανικό sportscar έχει γυρίσει όλα τα φημισμένα σιρκουί της Ευρώπης, με αυτά στο Nurburgring και το Spa-Franchochamps να είναι τα αγαπημένα του. Στην «Πράσινη Κόλαση» έχει συμπληρώσει 950 ολόκληρους γύρους, ενώ στην πίστα των Αρδενών κοντεύει το απίστευτο νούμερο των 3.000 γύρων! Το κοντέρ αναγράφει περισσότερες από 293.000 χλμ., με τον στόχο των 300.000 χλμ. να είναι ζήτημα ολίγων μηνών. Από αυτά τα χιλιόμετρα, κοντά στις 40.000 έχουν γίνει σε Nordschleiffe και Spa. Πολλά περισσότερα, σε άλλες πίστες. Κάτι που κοστίζει.
Διαβάστε επίσης: Η πιο ειλικρινής αγγελία Porsche Cayenne
Όχι μόνο σε αναλώσιμα (λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, βενζίνη κλπ), αλλά στο γεγονός ότι το ίδιο το μοτέρ μετατρέπεται σε τέτοιο (αναλώσιμο δηλαδή). Η μαύρη GT3 ξεκίνησε με τον 3.6 boxer των 360 ίππων και συνέχισε έτσι, αλλά με νέο κινητήρα μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. Σήμερα στο πίσω μέρος της 911 φωλιάζει αισίως ο τρίτος κινητήρας, που είναι και ο ισχυρότερος μέχρι σήμερα. Ένας υπερκυβισμένος στα 4 λίτρα 3.8 boxer από την 997 GT3 παίρνει θέση, μαζί με το 6άρι χειροκίνητο της 2ης γενιάς GT3. Πάμε να κάνουμε μια βόλτα στο Nurburgring, όπου το αυτοκίνητο σχεδόν πάει μόνο του μετά από τόσες επισκέψεις.
Δείτε ακόμα: Αθάνατη Porsche 911 Turbo με 1,25 εκατ. χλμ.!