Στις αγγελίες των μεταχειρισμένων μπορεί να συναντήσει κανείς τα πάντα: υπερτιμημένες περιπτώσεις που ο πωλητής ζητάει όσα του λείπουν, συλλεκτικά αυτοκίνητα με το ανάλογο αντίτιμο, χαμένα «διαμάντια», ευκαιρίες, αλλά και «ευκαιρίες» που δίνονται πάμφθηνα, λόγω προβλήματος ή άλλης ατασθαλίας. Μια BMW 525d Ε39 που πωλείται για λιγότερο από 170 ευρώ, πάτε στοίχημα ότι συγκαταλέγεται σε αυτή την κατηγορία.
Δείτε ακόμα: Τι μπορεί να κρύβει μια Mercedes S-Class των 490 ευρώ; (+video)
Παρόλα αυτά, όπως είδαμε στην περίπτωση ενός καλού Honda Civic των 56 ευρώ, υπάρχουν εξαιρέσεις. Και το Car Throttle φαίνεται πως είναι αποφασισμένο να τις βρει όλες! Η συγκεκριμένη 5άρα είναι φανερό πως έχει περάσει ταλαίπωρες στιγμές. Μια ματιά στο αμάξωμα αποκαλύπτει σημεία με σκουριά, πολλά χτυπήματα, «φαγώματα» στην μπογιά και λοιπά δείγματα εγκατάλειψης. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι καλύτερη, με τις δερμάτινες επενδύσεις να μην έχουν «σπασίματα» και το μεγαλύτερο πρόβλημα να εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, γύρω από τον λεβιέ, που ξεκολλάει.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έχει χάσει BMW M5 με 658.000 χλμ.;
Όπως σε κάθε μεταχειρισμένο, τη μεγαλύτερη σημασία έχουν τα μηχανικά μέρη. Υπό κανονικές συνθήκες, 308.516 χλμ. δεν είναι πολλά για πετρελαιοκίνητο. Η 525d όμως έχει να κάνει σέρβις χρόνια, ούσα πλημμελώς συντηρημένη. Συν ότι δεν διαθέτει τελικό, καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήθελε καλύτερη ηχητική υπόκρουση. Αναμενόμενα υπάρχουν ζητήματα με τον καπνό, καθώς γενικά το σύστημα εξαγωγής έχει διαρροές. Οι βάσεις του M51 επίσης είναι στα τελευταία τους, κάτι που φαίνεται από το τράνταγμα που συνοδεύει κάθε άφημα του γκαζιού, μετά από δυνατό πάτημα. Πόσα από τα 141 άλογα και τα 280 Nm ροπής του 2.5άρη εξακύλινδρου εν σειρά τουρμποντίζελ έχουν απομείνει, ουδείς ξέρει.
Διαβάστε επίσης: Τι κρύβει ένα Mitsubishi Lancer Evo 8 των 6.400 ευρώ;
Το αυτοκίνητο πάντως, κινείται κανονικά. Σίγουρα θέλει πολλή δουλειά για να επανέλθει σε καλή κατάσταση, όμως ακόμα και έτσι, βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση. Καθόλου άσχημα για αγορά 150 λιρών (168 ευρώ).