Το πιο διάσημο «αγροτικό» μοντέλο της Toyota που πωλείται στις περισσότερες χώρες παγκοσμίως, δεν είναι άλλο από το Hilux, το οποίο μετράει οκτώ γενιές και πάνω από μισό αιώνα, από το 1968 που λανσαρίστηκε. Ωστόσο, στη βόρεια Αμερική τους πέφτει κάπως… μικρό, γι’ αυτό εκεί έχουν το Tacoma και το ακόμα πιο μεγάλο Tundra.
Η Toyota πριν από λίγες μέρες παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Tundra με την πολύ μυώδη εμφάνιση, τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, την εξελιγμένη τεχνολογία και τους δυνατούς κινητήρες. Εξωτερικά τα βλέμματα πέφτουν απευθείας στην υπέρ-τεράστια μάσκα, τα ιδιόμορφου σχήματος φωτιστικά σώματα και τα έντονα νεύρα σε καπό και φτερά. Από το πλάι συνεχίζονται οι ανάγλυφες επιφάνειες στις πόρτες και στα πίσω φτερά, με το πίσω άκρο να είναι πιο λιτό αλλά αρμονικό.
Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως, θα δείτε ότι στα πλευρικά τμήματα των πίσω φαναριών υπάρχει ένα μαύρο πλαίσιο με ένα διακόπτη στο κέντρο. Τι κάνει όμως αυτό το πολύ χρήσιμο και πρακτικό μπουτόν, που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του; Με ένα απλό πάτημά του πέφτει η πόρτα του χώρου φόρτωσης, ενώ από τις γωνίες του προφυλακτήρα εμφανίζονται σκαλοπάτια. Μια διαδικασία που γίνεται και μέσω σχετικού διακόπτη από το τηλεχειριστήριο των κλειδιών. Έτσι το «σκαρφάλωμα» στην καρότσα πραγματοποιείται εύκολα. Φυσικά υπάρχει και η κλασική εξωτερική χειρολαβή, όμως με το μπουτόν είναι πιο εύκολα. Ωστόσο θα έπρεπε με τον ίδιο τρόπο να κλείνει η πόρτα, αλλά θα ήταν πιο πολύπλοκο από πλευράς μηχανισμών.
Η καρότσα του νέου Tundra είναι ελαφριά και ανθεκτική, χάρη στη νέα κατασκευή Sheet-Molded Compound (SMC) και τη χρήση ενισχυτικών αλουμινένιων σταυρωτών τμημάτων. Επιπλέον προσφέρει πρόσθετη προστασία από βαθουλώματα, χτυπήματα και σκουριά σε σύγκριση με τα παραδοσιακά χαλύβδινα. Ακόμη και η πίσω πόρτα χρησιμοποιεί ελαφριές τεχνικές κατασκευής για να μειώσει το βάρος κατά 20% σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.
Κάτω από το θηριώδες αμάξωμα, υπάρχει νέο πλαίσιο με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι αντί φύλλων σούστας) για πρώτη φορά στα 21 χρόνια του μοντέλου. Όσον αφορά τους κινητήρες, η αρχική έκδοση τροφοδοτείται με το νέο 3.5 V6 twinturbo, με απόδοση 394 ίππων και 649 Nm ροπής. Η κορυφαία έκδοση i-Force Max ενσωματώνει και ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 443 άλογα και 790 Nm ροπής. Αμφότερα τα μοτέρ προσφέρονται αποκλειστικά με 10άρι αυτόματο κιβώτιο.
Δείτε παρακάτω και το βίντεο με τη λειτουργία του διακόπτη: