Τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν «ξεφύγει» σε τεχνολογία και ειδικά τα αμιγώς ηλεκτρικά. Οδηγώντας ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο και κατόπιν ένα συμβατικό, αυτό με το θερμικό κινητήρα φαίνεται παρωχημένο. Η ησυχία που επικρατεί σε συνδυασμό με την έλλειψη κραδασμών από τον κινητήρα και η άμεση επιτάχυνση, είναι χαρακτηριστικά που ενθουσιάζουν όποιον οδηγήσει ένα ηλεκτρικό μοντέλο.
Όταν αυτό είναι εξελιγμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό και προέρχεται από την Luxury κατηγορία, τότε ο πήχης ανεβαίνει ακόμα πιο ψηλά σε όλα τα επίπεδα. Όπως ισχύει για τη Mercedes-Benz EQE 350+ που βρίσκεται στα χέρια μας αυτές τις μέρες και εντυπωσιάζει σε όλα τα επίπεδα.
Το πρώτο στοιχείο που μαγνητίζει τα βλέμματα, δεν είναι άλλο από το συναρπαστικό της σχεδιασμό. Το μήκους 4.934 χλστ. γερμανικό σεντάν με το σφηνοειδές προφίλ είναι ουσιαστικά ένα 4θυρο κουπέ. Το χαμηλό ρύγχος, το έντονα καμπύλο τόξο της οροφής και το κομψό «σβήσιμο» του πίσω μέρους με την ενσωματωμένη αεροτομή, αποτελούν ορισμένα από τα ξεχωριστά της γνωρίσματα.
Οι λίγο πιο προσεκτικοί θα παρατηρήσουν στο εμπρός αριστερό φτερό της EQE ότι είναι ενσωματωμένο ένα μακρόστενο πορτάκι. Αν ήταν τετραγωνισμένο ως συνήθως, θα αφορούσε την υποδοχή για τη φόρτιση, όπως υπάρχει στο πίσω δεξί φτερό. Τι μπορεί όμως να «κρύβει»;
Με το πάτημά του ανοίγει μία υποδοχή που συνδέεται με το δοχείο των υαλοκαθαριστήρων. Ο λόγος που υπάρχει εκεί (όπως επίσης στις Mercedes-Benz EQE SUV, EQS και EQS SUV), είναι γιατί το εμπρός καπό δεν μπορεί να το ανοίξει κανείς εύκολα και δεν χρειάζεται να το κάνει. Άλλωστε ο οδηγός της EQE το μόνο που θα κληθεί αργά ή γρήγορα να συμπληρώσει είναι το υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες. Να σημειωθεί ότι το εμπρός καπό ανοίγει μέσω μοχλού κάτω από το ταμπλό, αλλά υπάρχει κάλυμμα το οποίο θα πρέπει να ξεβιδωθεί. Παράλληλα, εμφανίζονται και σχετικές ειδοποιήσεις στο infotainment, όπως είναι ότι ««Μόνο το εξειδικευμένο προσωπικό ενός εξειδικευμένου συνεργείου πρέπει να ανοίγει το καπό. Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση από τον πελάτη.»