Το νέο Honda Civic Hatchback παρουσιάστηκε πριν δυο μήνες και, από την ώρα που εμφανίστηκε, άπαντες αναμένουν εναγωνίως το επόμενο Type R.
Από την Ιαπωνία μας έρχονται οι τελευταίες πληροφορίες, αλλά και οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να είναι το αυριανό «Τάπερ». Το Best Car Web φροντίζει να μας κατατοπίσει, με το επιθετικό και εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά Τουρισμού loοκ να δίνει τον τόνο. Οι μεγάλοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, οι μαύρες 19άρες ζάντες (δεν αποκλείονται οι 20άρες) και η καθιερωμένη «απλώστρα» στο πίσω μέρος, ξεκαθαρίζουν τις προθέσεις του κορυφαίου Civic. Η σήμα κατατεθέν τριπλή εξάτμιση του σημερινού δεν είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει, εξ ου και στο ιαπωνικό rendering βλέπουμε δυο τραπεζοειδείς απολήξεις.
Στα μηχανικά μέρη, η Honda έχει επιβεβαιώσει πως το νέο «Type R» θα είναι αποκλειστικά χειροκίνητο, και βενζινοκίνητο. Κατά πάσα πιθανότητα, ο 2λιτρος Turbo VTEC θα διατηρηθεί κάτω από το καπό. Η ισχύς του όμως, θα είναι αυξημένη. Οι φήμες κάνουν λόγο μέχρι και για 400 άλογα (320 το σημερινό), κάτι που θα απαιτήσει τη συνδρομή του πίσω άξονα στη διαχείρισή της. Η τετρακίνηση δεν είναι ακόμα σίγουρη, ούτε ως στάνταρ ούτε ως προαιρετική. Ωστόσο, φαντάζει αδύνατο να φτάσει το Type R σε τέτοια επίπεδα δύναμης και να παλεύει να την περάσει στο οδόστρωμα μόνο μέσω των εμπρός τροχών. Εξάλλου σε αυτό το επίπεδο, οι «παίκτες» (Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW) δεν αστειεύονται. Οι επιδόσεις ακούγεται πως θα είναι της τάξης των 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και των 280 χλμ./ώρα τελικής!
Προς τα μέσα του 2022 περιμένουμε το ντεμπούτο του, με τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις (Limited Edition για παράδειγμα) να ακολουθούν μια χρονιά αργότερα.