Όπως όλες οι διαφημίσεις, έτσι και αυτές του αυτοκινήτου προσπαθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να περάσουν μηνύματα στους καταναλωτές και να δείξουν τα σημεία υπεροχής του προϊόντος τους, έναντι του ανταγωνισμού. Κάποιες έχουν χιούμορ (ειδικά παλαιότερα), άλλες τρολάρουν αντίπαλα μοντέλα ή μάρκες, ενώ οι περισσότερες εστιάζουν απευθείας στα βασικά στοιχεία (π.χ. τιμή, χρηματοδότηση, κινητήρες).
Δείτε ακόμα: Η Mercedes-AMG τρολάρει την Audi (+video)
Το τρολάρισμα είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται κυρίως τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο και κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν για παράδειγμα κάποιος θέλει προκαλέσει το κοινό για να δημιουργήσει μία αλυσίδα αντιδράσεων, τότε σκόπιμα δημοσιεύει ένα προκλητικό σχόλιο ή μια φωτογραφία.
Δείτε ακόμα: Η Kia τρολάρει την Lamborghini (+video)
Όμως, αυτή η τακτική κρατάει από χρόνια και μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, όταν θέλει μία να «πειράξει» κάποια άλλη, ακόμα και μέσω διαφήμισης. Ειδικά οι τρεις πολυτελείς μάρκες Audi, BMW και Mercedes συνήθισαν να τρολάρονται μεταξύ τους και να βγάζουν προκλητικές διαφημίσεις.
Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και η VW με τη διαφήμιση του Golf το 2002, όπου με διακριτικό τρόπο τρολάριζε το άμεσα ανταγωνιστικό μοντέλο της εποχής, το Peugeot 307. Όσοι γνωρίζουν καταλαβαίνουν αμέσως από τα δύο πλάνα ότι πρόκειται για το 307. Σίγουρα θα… λυπούνται τον κακομοίρη σύζυγο που προσπαθούσε να πείσει με κάθε τρόπο τη γυναίκα του ότι το αυτοκίνητο που της πήρε είναι το καλύτερο, όμως εκείνη τον αποκαρδίωσε όταν του είπε «δεν είναι Golf».
Δείτε ακόμα: Γυναίκα με Lada τρολάρει… αστυνομικούς! (+video)
Παρακολουθείστε παρακάτω τη διαφήμιση και θα τη θυμηθείτε: