Το Toyota Corolla σε κάθε γενιά του είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο σε πωλήσεις, όπως και στην ένατη, η οποία ήταν best seller και στην ελληνική αγορά. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνταν η έκδοση T-Sport με τον 1.8 λτ. κινητήρα.
Δείτε ακόμα: Το Toyota GR Yaris εν δράσει (+video)
Το μηχανικό αυτό σύνολο είχε ισχύ 192 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ., επιτάχυνε το αμάξωμα των 1.220 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 225 χλμ./ώρα. Νούμερα πολύ καλά για ένα σπορ χάτσμπακ πριν από 15 χρόνια.
Δείτε ακόμα: Η Toyota φέρνει την επανάσταση στη βαφή αυτοκινήτων
Ωστόσο, υπήρξε και μια ειδική έκδοση με μηχανικό υπερτροφοδότη, το Corolla Compressor, βασισμένο στο T-Sport και μόνο σε 250 αντίτυπα για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου (το 2005 κόστιζε 19.995 λίρες). Με τη χρήση του supercharger, η ισχύς ανέβηκε στους 217 ίππους στις 8.200 σ.α.λ. και στα 215 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Χάρη στην περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, το Corolla Compressor προσέφερε βελτιωμένες επιταχύνσεις και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.).
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla με 180 ίππους στους τροχούς (+video)
Επιμέρους αλλαγές αφορούσαν την πιο σπορ και χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 15 χλστ., τις 17 ιντσών ζάντες με ελαστικά 215/45, την προσθήκη αεροτομής οροφής και σπορ εξάτμισης με διπλές απολήξεις.